Ibaton Skrivet januari 18, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2009 Om jag lyckas sammla ihop pengar så hänger jag gärna med Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet januari 18, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2009 Ibaton sa: Om jag lyckas sammla ihop pengar så hänger jag gärna med Verkar finnas en del med den inställning. "Om" nånting så kan jag följa med. Finns det någon som faktiskt kan, har råd, tid, lust osv att göra en resa? I så fall är jag villig att faktiskt seriöst diskutera en resa :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 18, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2009 Körskolan har barskrapat mig och det vankas sommarjobb så det blir inget i år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet januari 18, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2009 "Alla skall med!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet januari 18, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2009 nästa år skulle jag nog kunna åka på en resa..... blir klar med mina studier då Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet januari 18, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2009 valderman sa: riyu sa: Tänk på hur börsen ligger när ni åker bara. Som det ser ut nu måste man nästan åka hem - allt är galet dyrt jämfört mot ett halvår sedan.Hur mycket har priserna gått upp sedan i somras? Jag hör att alla säger det, men ingen vill tala om hur mycket. När jag var i Japan i juli 2008 låg yenen på 17.5 per krona, nu ligger den på 10.5 per krona. Rätt så dystert är det helt klart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ken1 Skrivet februari 21, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2009 Goder afton! Jag har varit i Tokyo två gånger: 070910-070924 och 080910-080924. Det var grymt. Åkte samma tid på året '08 som '07, för det var bra väder då. September '07 var det sjukt, det var 39 grader varmt i solen och luften var fuktig. Det jag brände mest pengar på var animesaker och fiskerullar som kostade 3000 kr styck, men annars är maten inte så dyr, och på tunnelbanan använder man de växelpengar man får över. Jag hittade mina resor hos SAS och Ticket: 12 000 kr för två veckor med hotell i centrala Tokyo (utan mat, men maten var billig så allt ordnade sig). Jag och min polare ska kanske dit '09, men vet inte. Pengar är inget problem, men 2010 känns bättre för annars hinner inte Akihabara bunkra upp med nya saker, utan man ser det man såg förut, hahaha. Fix'd... ;) -Sceleris Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet februari 21, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2009 Ken1 sa: tja ja har varit i tokyo 2 ggr 070910-070924/080910-080924 å det var grym åkte samma tid på året 08 som 07 för det var bra väder då september 07 var det sjukt var 39 gradr varm i solen å luften är fuktig det ja brände mest pengar på var anime saker å fiske rullar som kostade 3000kr styck men annars e maten inte så dyr å tunnelbanan använder man sin växel man för över ja hittade minna resor hos sas och ticket 12000kr 2 veckor med hotell i centrala Tokyo (utan mat) men maten var billig så allt ordnade sig ja och min polare ska kanske dit 09 men vet ej pengar är inget problem men 2010 känns bättre annars hinner inte akihabara bunkra upp med nya saker utan man ser det man såg förut hahahah. ^ Världens längsta mening? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 21, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2009 Jag funderar på augusti i år. Se andra Evangelion-filmen på bio, gå på sommar-Comiket... ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FunkyRaspberry Skrivet februari 21, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2009 Har inte tillräckligt mycket makt över mig själv för att göra en sån sak, även om jag vill T_T jag är bara 15 år.. får väl acceptera det, gäller att göra det jag kan nu innan jag är för gammal ^^ carpe diem, japan får vänta Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 21, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2009 Sceleris sa: Jag funderar på augusti i år. Se andra Evangelion-filmen på bio, gå på sommar-Comiket... :) Med 10 öre per yen? ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 21, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2009 flaskis sa: Med 10 öre per yen? ;_; Ja. Hur mycket Nanoha-doujinshi skulle du vilja köpa egentligen? ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 21, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2009 Sceleris sa: flaskis sa: Med 10 öre per yen? ;_; Ja. Hur mycket Nanoha-doujinshi skulle du vilja köpa egentligen? ;P Du läser mig som en öppen bok ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ken1 Skrivet februari 22, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2009 hahaha ja e grym ja sak nog hammna i guinness rekord bok för världens längsta mening. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet februari 22, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2009 hör och häpna, jag kommer att åka! Wooho. Det blir i oktober när jag fyller år och blir apgammal. Tänkte gå omkring i lollikläder någonstans och låtsas att jag är tonåring. Undrar om det går hem :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpiXx Skrivet februari 22, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2009 bara ett tips: http://japan.solarflare.se vi planerar att åka mellan 09-10 antingen en eller två resor förslag osv finns på sidan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 22, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2009 SpiXx sa: bara ett tips: http://japan.solarflare.se vi planerar att åka mellan 09-10 antingen en eller två resor förslag osv finns på sidan. Bara ett tips: sidan går inte att läsa för utomstående. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpiXx Skrivet februari 23, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2009 Åhh, förlåt. Har ni google konton kan ni alltid maila mig så får ni tillgång, vi är 4 stycken (varav två är säkra) som skall åka på resa till Japan (kyoto tokyo). Vill ni veta mer send me a mess with a email! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet mars 3, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2009 En liten fråga: Hur är vädret i Japan i förhållande till Sverige? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpiXx Skrivet mars 3, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2009 Vi frågade och de sa höst och vår är bäst, under sommaren blir det (i tokyo) för varmt samt att det är en monsun period. Så vår och höst var tipset, helst vår då när körsbärsträden blommar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet mars 3, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2009 Men igår snöade det här! Så åk inte för tidigt in på våren. Törs man gissa på en sen körsbärsblomning, i maj, i år? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet mars 5, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2009 söt kille intresserad, : Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet mars 8, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2009 Hardy sa: söt kille intresserad, :< Ohja, riktigt söt är han allt! Min Hardy! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet mars 23, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 soleher sa: Ohja, riktigt söt är han allt! Min Hardy! Soleher, min favorit <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet mars 23, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 Jag skulle kunna tänka mig att åka med 2010, om studierna tillåter det. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg