Avathar Skrivet juli 1, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2008 Vi jobbar för tillfället med att uppdatera vissa viktiga bakomliggande funktioner på servern, om någon störning kommer upp så kan ni maila mig på daniel dot freij at gmail dot com Anledning till att jag gör det vid den här tiden och inte mitt på natten då vi har som minst med aktiva användare är att jag orkar verkligen inte hålla mig vaken inatt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet juli 1, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juli 1, 2008 Änsålänge allt väl, 4 viktiga ändringar som behöver göras kvar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet juli 1, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juli 1, 2008 2 Stora kvar, fan vad intressant det är att göra det här live, bry er inte om dipparna, allt är väl, *jedi mind trick* This is not the disturbance you are looking for. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 1, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2008 ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet juli 1, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juli 1, 2008 Nu är alla uppdateringar klara, bara att installera nya spamskyddet på servern så är vi game! :) *virtuell high five!* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet juli 1, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juli 1, 2008 test Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 1, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2008 nice då har jag fått tillstånd att spamma Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet juli 1, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juli 1, 2008 felsöker just nu, stresstestar så det SKA gå segt på forumet om någon undrar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 2, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2008 får man lov att fråga hur det gick med uppdateringarna (antagligen bra, forumet lever fortfarande) och vad dem gjorde? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet juli 2, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2008 Forumet är, tja, jag vet inte hur jag ska säga, men ungefär 300 till 400 procent snabbare för mig nu, och sidan har hittills inte blivit otillgänglig när jag har surfat runt. Tummen upp från mig so far. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 17, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2008 Jag bökar väl in mig och ger en klapp på axeln jag också, minns för någon månad sedan då det kunde ta år (om inte decennier) för att posta ett inlägg... plötsligt känner jag mig tio år yngre! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg