Zaku Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 Kollade på animen, bara trettonde (sista) nyss, där får man aldrig se att hon dricker hans blod eller så... Men det kanske framgår av mangan eller är underförstått? Får nog se igenom hela serien igen... Minns inte prästen i mängden. För övrigt så tycker jag att Hellsing är jättebra, det är en otrolig serie, visserligen har jag inte sett så många anime serier, ett tiotal bara, men, Hellsing vet jag att jag tycker om :D ne man får ju inte direkt se att hon dricker hans blod, de får man ju ge en egen uppfattning om själv. Alcuard står ju framför henne med ett krossat glass i handen som de droppar blod ifrån. Och ger henne allternativet att dricka blodet. tro mig Prästen står i folk mängden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheWhy Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 tro mig Prästen står i folk mängden. Problemet är att jag inte kan minnas folkmängden :P Så måste nog se om hela serien, vill kunna minnas såna saker, och så måste jag köpa mangan eftersom det verkar som att den ska vara mycket bra... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CromiC Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Ja får nog också hålla med dig :) . Har också hört att den ska va ganska bra. Så bestämde jag mig för att se den. Men efter 4-5 avsnitt så va ja nästan tvungan att tvinga mig igenom dom återstående avsnitten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Vad är detta!? Jag säger inte att ni har fel, smaken är ju som saken där bak, delad osv bla bla. Men Hellsing är RIKTIGT bra osv. tja alla ! Visst, det kan vara en nackdel att han är så övermäktig, men det ger en en mäktig känsla osv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg