Klibbnisse Skrivet juli 5, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juli 5, 2008 Verkar vara så många som gillar Pit nu.. Annars så fortsätter jag bara med Pit och blir helt enkelt bäst med honom. ;) Jag funderar på att börja träna upp mig med någon annan karaktär iom att det känns ganska segt när alla gillar Pit... har märkt att jag är ganska okej med Link... jag har alltid haft något för grönklädda pojkar i trikåer... <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet juli 15, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2008 Jag köpte den amrikanska verionen direkt när den kom ut. Jag tycker väldigt om alla andra men BRAWL tycker jag är en dom bästa fighting spel hitills. Jag har spelat SSB I alla år den har funnits, tycker lite synd att vissa gubbar inte kom med till Brawl. När jag körde Melee igen så tyckte jag att det var för lätt =/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet juli 16, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2008 Ike FTW. Ska letarätt på min vänkod och lägga ut sen =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg