Hikari no Hohenheim Skrivet september 11, 2012 Anmäl Share Skrivet september 11, 2012 Jag blev också förvånad när jag hörde att Phoenix skulle vara huvudpersonen i femman. De fick det att framstå i slutet av AJ som att "Apollos era har börjat", så jag förväntade mig snarare att Phoenix skulle återvända som advokat och antar rollen som mentor till Apollo (som, i mitt tycke, borde ha varit fallet från början). Inte för att jag egentligen hade räknat med att Shu Takumi skulle leda projektet, men lite av min entusiasm inför spelet dog precis. Däremot kommer jag med all säkerhet fortfarande att köpa det, för Takumi eller ej är detta en chans för Capcom att rentvå seriens namn. Jag håller båda tummarna att det inte blir samma projektledare och/eller manusförfattare som höll i Apollo Justice. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 13, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2013 Gissa vem som är med i femman! Alltså, Ace Attorney 4: Apollo Justice utspelade sig ju flera år efter Ace Attorney 3: Phoenix Wright T&T, så när jag hörde att Ace Attorney 5 skulle ha Phoenix som huvudperson igen så trodde jag att den skulle utspela sig innan AA4, men det verkar vara en uppföljare trots allt! Bra det, för jag gillar i regel inte uppföljare som utspelar sig innan sina föregångare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet april 27, 2013 Anmäl Share Skrivet april 27, 2013 Alltså, jag vet att jag inte borde få upp förhoppningarna alltför mycket, men... det här ser faktiskt ganska häftigt ut. Ni får en en sista chans att övertyga mig, Capcom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg