flaskis Skrivet juni 23, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2008 Märker att ingen tråd liknande den som finns i animeforumet finns här i mangaforumet, så jag tar och startar en i och med att både jag och Avathar vill veta om någon kan säga vilken manga detta kommer från: lika bra att dölja denna bild ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 23, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2008 Flaskis: Den är från någon Blue Drop manga, tror det är Tenshi no Bokura. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juni 23, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2008 Flaskis: Den är från någon Blue Drop manga, tror det är Tenshi no Bokura. Ja, och handlingen är väl fantastisk? Eller? En kille som blir tjej efter att ha blivit bortrövad av några utomjordingar, som sedan måste ligga med sin bästa kompis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juni 23, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2008 Flaskis: Den är från någon Blue Drop manga, tror det är Tenshi no Bokura. Ja, och handlingen är väl fantastisk? Eller? En kille som blir tjej efter att ha blivit bortrövad av några utomjordingar, som sedan måste ligga med sin bästa kompis. Låter rätt awesome om du frågar mig :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 23, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2008 Ja, och handlingen är väl fantastisk? Eller? En kille som blir tjej efter att ha blivit bortrövad av några utomjordingar, som sedan måste ligga med sin bästa kompis. Har inte läst den så det kan jag inte uttala mig om, vet bara att bilden i fråga är därifrån. Men det du säger låter ganska roligt så jag kanske ska ta och göra det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juni 24, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2008 Låter som missfile fast bättre XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet juni 26, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2008 Lätt att jag ska läsa. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet mars 28, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2009 ARGH! Den här bruden är så cool. Jag måste få veta vilken manga det är. http://i154.photobucket.com/albums/s246 ... niggaz.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet september 20, 2009 Anmäl Share Skrivet september 20, 2009 Hittade ingen tråd för denna, och orkade inte skapa någon ny. Har lite funderingar kring Special A. Såg klart animén när den sändes, och nu tänkte jag läsa mangan. Är det någon som vet var man ska börja i den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet september 30, 2009 Anmäl Share Skrivet september 30, 2009 Har glömt bort namnet på en manga jag tänkte kolla upp. Det jag kommer ihåg är att den ska ha handlat om några personer som är instängda i en skolan sen de var 3. Och där inne så är de försökskaniner. Någon som vet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 30, 2009 Anmäl Share Skrivet september 30, 2009 Har glömt bort namnet på en manga jag tänkte kolla upp. Det jag kommer ihåg är att den ska ha handlat om några personer som är instängda i en skolan sen de var 3. Och där inne så är de försökskaniner. Någon som vet? Hatsukanezumi no Jikan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet september 30, 2009 Anmäl Share Skrivet september 30, 2009 Ja precis. Så hette den. Tack tack. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet juni 4, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2010 Okej, det här kan bli höjden av vag beskrivning. XD TROR. jag sökte på ragnarok, ragnarök när jag hitta denna manga. Var nog en 2-3 år sen. Men va jag minns (fanns inte hela ute o läsa) så var det nån snubbe den handla om, med ett stort svärd har jag för mig. i en värld med demoner o skit. Minns att han slåss mot nån kärring med typ trådar ur fingrarna som funka som knivar (lite som walter Kum dorne i hellsing) och en annan snubbe som förvandlades till en varulv typ. så jävla vagt. :S men minns inte så mycket av den förutom att den var cool. :P Fick mig o leta efter animen då man snubble över animeserien ragnarök som inte alls var samma sak. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 4, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2010 Det finns en koreansk manga (manwha) som heter Ragnarök (kom 1995). På den gjordes det ett MMORPG som heter Ragnarök Online (kom 2002). På det kom det sedan en japansk animé om spelet (kom 2004). Så det är inte så konstigt om historien utvecklats och blivit en annan sak en den ursprungliga manwhan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juni 4, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2010 Han som ritade la ju ner sin serie tråkigt nog, tyckte den var smått underhållande faktiskt. Lite synd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet juni 5, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2010 Antar att vi pratar om "min" manga här nu. :P Men det var inte Ragnarök som i den serien/mangan. Var en helt annan manga, mycket råare, blodigare så att säga. Snubben var nån slags demondödare eller nånting som demonerna fruktade o försökte verkligen döda. Fan att det ska vara så vagt. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naiikewa Skrivet juni 21, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2010 OMG http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 4918_n.jpg Vad är det för manga O.O? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juni 21, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2010 OMGhttp://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 4918_n.jpg Vad är det för manga O.O? Bilden är från animeadaptionen av mangan Kaichou wa Maid-sama!. http://www.tbs.co.jp/anime/maidsama/index-j.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 13, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2011 Är det någon som vet var den här bilden hör hemma? Edit: Fick svar på annat håll. Det är Chun-woo från The Breaker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juni 22, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2011 Okej, den här då? http://i.imgur.com/rBbPF.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 22, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2011 Okej, den här då? http://i.imgur.com/rBbPF.jpg Shiro från Deadman Wonderland Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juni 22, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2011 Tackar, då måste jag bara bestämma mig om jag ska läsa eller se den... eller båda?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet augusti 18, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2011 Båda, animen va riktigt bra så nu ska jag börja samla pockets. :p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
abbaqb Skrivet december 22, 2011 Anmäl Share Skrivet december 22, 2011 Jag behöver hjälp med en manga som jag inte kan komma på namnet på. Den som jag vill ha namnet på handlar om en tjej som är kär i en kille och till sist så bestämmer hon sig för att erkänna sin kärlek till honom men hon säger det till fel kille. Han är rektorns son och skolans buse. Och sen börjar han utnyttja henne. Och sen blir hennes mamma och hans pappa ihop typ. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 23, 2011 Anmäl Share Skrivet december 23, 2011 Jag behöver hjälp med en manga som jag inte kan komma på namnet på. Den som jag vill ha namnet på handlar om en tjej som är kär i en kille och till sist så bestämmer hon sig för att erkänna sin kärlek till honom men hon säger det till fel kille. Han är rektorns son och skolans buse. Och sen börjar han utnyttja henne. Och sen blir hennes mamma och hans pappa ihop typ. Akuma de Sôrô. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg