Klibbnisse Skrivet juni 21, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2008 Hejsan allesammans! Är det bara jag som tycker att det verkar vara färre som är aktiva nu under sommaren? Förr kunde man dyka upp och se folk skriva i trådar bara ett par minuter efter att den senaste posten var lagd, nu kan det ta några dagar. Simpelt nog, någon av er som tar sommarledigt från anime.se? >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juni 21, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2008 Jag flyttar den 1:a och blir utan internet i sex veckor. Så ja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juni 21, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2008 Jag flyttar den 1:a och blir utan internet i sex veckor. Så ja. Det där låter mer än hemskt : O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet juni 22, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2008 Jag flyttar den 1:a och blir utan internet i sex veckor. Så ja. Det där låter mer än hemskt : O Indeed. Kanske är folk ute och campar eller ligger och steker på stranden. Skulle i alla fall jag göra om jag inte behövde jobba. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 22, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2008 Det här är nog bara lugnet före stormen... kanske? Hoppas? ;); Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juni 22, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2008 allt på nätet är lugnt såhär års. har precis haft en argumentation om just det i eve-online också. Enligt min erfarenhet så är det väldigt tyst under sommarmånaderna, för att sedan braka loss värre än någonsin efter sommaren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juni 22, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2008 Ja man kan säga att jag har tagit sommarledigt från anime.se. Jobbar nämnligen från 06:00- 17:30 och när jag väl slutat så vill jag hellre titta på anime än prata om den, visst kollar jag in här ibland men inte lika frekvent som när det inte är sommar. Sen så får jag skylla lite på Legenden om Galaxens Hjältar som nu i helgen sugit bort mycket av min fritid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 22, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2008 Sen så får jag skylla lite på Legenden om Galaxens Hjältar Du är ursäktad! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juni 23, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2008 Jag ä utan Internet just nu och jobbar hela sommaren, så jag är typ "ledig" från anime.se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet juni 30, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2008 fusk, själv har jag inte semester förrän om 2 veckor. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 22, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2008 Tele2 har mipplat till det igen så jag är utan internet i ytterligare fyra till sex veckor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 22, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2008 Tele2 har mipplat till det igen så jag är utan internet i ytterligare fyra till sex veckor. fifan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 23, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet juli 23, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 23, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2008 lol, kolla vilka som kryper tillbaks med svansen mellan benen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juli 23, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2008 lol, kolla vilka som kryper tillbaks med svansen mellan benen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 24, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2008 Haha. Tja, låt mig vara den förste att fråga hur våra gamla hemvändare har haft det? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet augusti 10, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2008 Hejsan allesammans! Är det bara jag som tycker att det verkar vara färre som är aktiva nu under sommaren? Förr kunde man dyka upp och se folk skriva i trådar bara ett par minuter efter att den senaste posten var lagd, nu kan det ta några dagar. Simpelt nog, någon av er som tar sommarledigt från anime.se? >.> Nee jag läser här varje dag! Har dock inte haft mycket att skriva eftersom jag nästan inte haft tid att se ngt anime i sommar. Har satsat hårt på bågskytte och har haft tävlingar nästan varje helg + att jag har jobbat(förutom en fjuttig veckas ledighet >.>). Till vintern ska det dock bli lugnare så man har lite mer tid till anime + lite postande :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 10, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2008 lolwut @ Timotei & JockeII Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg