Darki Skrivet juni 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2008 Omg omg! Batman anime animerat av min favorit studio Madhouse! ;) Kommer ni titta på denna råägiga animen? Kommer ut 8 Juli. http://en.wikipedia.org/wiki/Batman:_Gotham_Knight Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet juni 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2008 Ah, vad synd. Jag hann tro att det skulle vara ett japanskt projekt. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet juni 18, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juni 18, 2008 Ah, vad synd. Jag hann tro att det skulle vara ett japanskt projekt. :( Men den kommer fortfarande vara äg. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2008 Ser bra ut. Gillade introduktionen i detta videoklipp: http://www.youtube.com/watch?v=9I5744WCaxA Meatrose, den är mer som en "join project" mellan japanska och amerikanska filmskapare, kolla vilka som är direktörerna i wikipediasidan ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet juni 18, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juni 18, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=DTHrlkfC ... re=related LÄngtar redan nu. Meatrose, den är mer som en "join project" mellan japanska och amerikanska filmskapare, kolla vilka som är direktörerna i wikipediasidan ;) Shojiro Nishimi Futoshi Higashide Hiroshi Morioka Yasuhiro Aoki Toshiyuki Kubooka Jong-Sik Nam OMG!!! Toshiyuki Kubooka! :O Han gjorde Gunbuster (animationen). Bästa mechan för övrigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2008 Klart man kommer kolla på dessa filmer. Ser mycket intressant ut och för övrigt är ju DC <3. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juni 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2008 Kommer vara helt blöt i brallan när jag ser detta. Det är en sak jag kan lova. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet juni 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2008 Detta kommer förhoppningsvis att bli bra, hoppas bara inte att dom gör "barnprogram" av det hela. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet juni 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2008 Tror det kommer bli mycket bra! Bara att längta! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet juni 18, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juni 18, 2008 Kommer äga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jico Skrivet juni 28, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2008 7/10 gillade hur dom hade gjort det i chapters så var ganska lätt och hänga med, sen grymt fint ritat. aja batman håller fortfarande sina mått är allt man har att säga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet juni 28, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juni 28, 2008 7/10 gillade hur dom hade gjort det i chapters så var ganska lätt och hänga med, sen grymt fint ritat. aja batman håller fortfarande sina mått är allt man har att säga. Ute? Såg bara en .rar fil som var lösenord skyddat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RedInferno Skrivet juni 28, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2008 Drar hem den as we speak, återkommer med betyg ; ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jico Skrivet juni 28, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2008 @Darki , aa den är ute nu. nej det är fel fil du laddar hem då xD men det verkar som det kommer bli en uppföljare i framtiden skulle jag gissa på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet juni 28, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juni 28, 2008 @Darki , aa den är ute nu. nej det är fel fil du laddar hem då xD men det verkar som det kommer bli en uppföljare i framtiden skulle jag gissa på. Länka på PM. Hittad. Tankar nu. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 30, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2008 den var grymt bra, hade orginal batmanrösten från BTAS, animations geni från japan och bruce Timm (skaparen av DCAU) medverkan. Guld rakt igenom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg