Klibbnisse Skrivet juni 5, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2008 Vad sägs om ett litet experiment? I den här tråden skall vi räkna till hundra (med bilder)! Reglerna är enkla: - En siffra per inlägg - Man får inte posta två siffror på rad - Det är tillåtet att skriva saker i posterna. - Man behöver inte skriva så mycket mer än siffran. BILDER!! Gör tråden roligare (nu obligatoriskt), posta en bild med siffran i! Det är allt, börjar med siffran 1! Uppdaterar nu med en bild, äntligen! Jag ger er... NGE-bröd, PÅ BURK! Oh yeah Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juni 5, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2008 2 Har kört detta på ett annat forum också, fast då körde ner ifrån 10000 och när vi nådde det så blev det minus. Pågår fortfarande tror jag, måste jag ens nämna att det forumet är GT? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 5, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2008 Vi har ju haft räknetrådar förut här. Om ni nu tycker att det är trevligt så får ni väl posta, men jag har inte tänkt medverka. ...oops. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 5, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juni 5, 2008 4 2 Har kört detta på ett annat forum också, fast då körde ner ifrån 10000 och när vi nådde det så blev det minus. Pågår fortfarande tror jag, måste jag ens nämna att det forumet är GT? Jag tänkte ta en miljon först, fast jag tvivlar att det finns ett intresse för det xD Om vi lyckas med hundra kan man ju alltid ändra titeln och köra "Räkna", så ser vi hur mycket vi orkar innan tråden raderas... =) Vi har ju haft räknetrådar förut här. Om ni nu tycker att det är trevligt så får ni väl posta, men jag har inte tänkt medverka. ...oops. ;) =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juni 5, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2008 nej fy® fan. ska vi ha en såndär nu också? kan väl göra den roliga varianten då iallafall att det ska vara en random bild med siffran i fråga på? så blir det lite kul att läsa iallafall. Edit: Damn you! /me kastar fem negerbollar på klibbnisse Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 5, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juni 5, 2008 SEX!! nej fy® fan. ska vi ha en såndär nu också? kan väl göra den roliga varianten då iallafall att det ska vara en random bild med siffran i fråga på? så blir det lite kul att läsa iallafall. Edit: Damn you! /me kastar fem negerbollar på klibbnisse Smart idé... fast det blir valbart för oss med webbläsare som inte kan visa bilder ^^; Notera dock att syftet med tråden ändå är att komma så högt som möjligt ^^; På ett annat forum har man kommit till snart 2000 på en och en halv månad =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juni 5, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2008 Ja tänk bara vilka möjligheter du sumpade på den siffran. sådär menar jag =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 5, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juni 5, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2008 Postat klockan nio enligt forums klockan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kouta-kun Skrivet juni 6, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet juni 6, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 6, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juni 6, 2008 12 - Vill bara få igång räkneverket, skall finna lite lustiga bilder till senare nummer ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet juni 7, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2008 D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 7, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juni 7, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 7, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet juni 8, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 8, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juni 8, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juni 15, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet juni 30, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juni 30, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet juli 1, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet juli 2, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet juli 2, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet juli 9, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet juli 9, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg