Saya Skrivet juni 5, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2008 Syftar på http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=6182 Passar den inte lika väl bland de andra nyheterna? Ett forum för fjorton inlägg (som inte lär bli fler till nästa års prisutdelning) känns lite overkill. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 5, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2008 Vi kom fram till att det kan finnas ett sådant subforum. Det skadar inte precis, eftersom den bara hushåller varje års vinnartråd så folk lätt kan ta en titt där. Animereactor har ett liknande system om jag minns rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juni 5, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juni 5, 2008 Animereactor har 168 trådar och 6945 inlägg i sitt motsvarande forum... Jämför med en tråd (var den andra blev av vet jag inte) och fjorton inlägg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 5, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2008 Håller med om att det inte skadar, men jag håller även med om att det känns aningen onödigt nu till en början. Själv tror jag att vi skulle klara oss ganska bra om man bara superklistrade vinnartrådarna högst upp i animeforumet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 5, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2008 Jag tycker att vi kan föra fram AAA som ett av våra särmärkande drag gentemot andra svenska animécommunities, och då får det lite större exponering som ett eget forum, så jag tycker det är bra som eget forum. Men det blir nog bättre som ett subforum senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 5, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2008 Jag tycker att vi kan föra fram AAA som ett av våra särmärkande drag gentemot andra svenska animécommunities, och då får det lite större exponering som ett eget forum, så jag tycker det är bra som eget forum. Men det blir nog bättre som ett subforum senare. Fast så speciellt är inte AAA när man tänker efter... många communities har sina egna tävlingar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 5, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2008 Fast så speciellt är inte AAA när man tänker efter... många communities har sina egna tävlingar... Andra svenska animécommunities? :P Nä, jag menar ju inte att det skulle vara Anime.se:s största dragplåster, utan snarare ett av många. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg