Saints_lord Skrivet maj 29, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 Jo du Swemanga den manga du ritar är jag inte intreserad av srry min manga typ one piece ex. Naruto dragon ball asså sån manga.. Som nu min nya serie Masters är en typ medeltida stil men jag har inga bra erfarenheter med bakrunder :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saints_lord Skrivet maj 29, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 och just det om du har en manga som liknar One peice Naruto stilen snälla skicka mail då kan vi kanske snacka lite ge tips hur man blir bättre på just den mangan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 29, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 Lär dig svenska innan du börjar som författare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saints_lord Skrivet maj 29, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 Vadå stavar jag dåligt hmmm.. måste tänka på det i framtiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saints_lord Skrivet maj 29, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 Föresten VADÅ FÖRFATTARE???!!! JAG SKA BLI SERIE TEKNARE INTE EN FÖRFATTARE!!! >:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 29, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 Föresten VADÅ FÖRFATTARE???!!! JAG SKA BLI SERIE TEKNARE INTE EN FÖRFATTARE!!! Serier brukar också ha dialog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet maj 29, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 Jag tycker att man kan kalla en serietecknare för författare. Det är ju ändå för det mesta 50% berättelseskrivande och 50% teckningar i en sådan kreation. Du borde vara stolt över att bli kallad författare, för det är något mycket fint anser åtminstone jag (och många andra). ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 29, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 Nu verkar den gode Saints_lord ha slarvat och tryckt på "ny tråd"-knappen istället för "besvara"-knappen, så det blir låsning och borttagning. Så. Om ni ursäktar mig ska jag gå och tvätta mina ögon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 29, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 Hahaha, dagens lol! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 29, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 Men flaskis! Posta inte i låsta trådar, du underminerar mitt modererande! >:O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 29, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 Men flaskis! Posta inte i låsta trådar, du underminerar mitt modererande! >:O Du gjorde det precis själv ^o^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 29, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 Du gjorde det precis själv ^o^ Nej... Jag kan... J-jag... Spoiler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet maj 29, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 Du gjorde det precis själv ^o^ Nej... Jag kan... J-jag... Spoiler STFU jävla mods! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg