Willhelm Skrivet juli 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2004 Har sett själva huvudgrejen med 62 episoder och undrar vad jag ska se nu. Har åtta avsnitt som heter OVA och utgår ifrån att detta troligen är OVA1, sen har jag åtta avsnitt som heter Greed Island och fyra avsnitt med namnet G.I final. Vilka ska jag se nu??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juli 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2004 TV-serien (62 avsnitt) OVA 1 (8 avsnitt) Green Island (8 avsnitt) Final (14 avsnitt varav 10 finns att köpa än så länge) Ett tips är att se på www.google.se och leta efter fansidor mm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Willhelm Skrivet juli 21, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 21, 2004 Tackar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet juli 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2004 Ett tips är att se på www.google.se och leta efter fansidor mm. Iofs så skulle det inte skrivas så mycket i forum utan den typen av frågor. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juli 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2004 Frågan är om sådana frågor bidrar till en intressant diskussion? :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet juli 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2004 Frågar man inget så får man inget veta ;) Man får ju komma ihåg att inte alla vet vad man hittar fansidor, animesidor m.m. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juli 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2004 Kan man inte söka med Google så har man bott i en garderob de senaste åren. Dagens ungdom är bara lat och vill ha allt serverat på ett fat. Tant My har talat. Visa mig den respekt som min ålder kräver!!! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet juli 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2004 Tant My har talat. Visa mig den respekt som min ålder kräver!!! ;) Hmm.... du är 12 år yngre än jag.... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juli 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2004 Tant My har talat. Visa mig den respekt som min ålder kräver!!! ;) Om du är en tant, vad är jag? En åldersdigen gammal gubbe? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juli 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2004 Det var min inre "tant" som uttalade sig. Jag är alldeles för van vid att diskutera med 14-åringar... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet juli 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2004 Kan man inte söka med Google så har man bott i en garderob de senaste åren. Dagens ungdom är bara lat och vill ha allt serverat på ett fat. Tant My har talat. Visa mig den respekt som min ålder kräver!!! ;) Kanske det men då har inte detta forum någon mening. Om någon frågar något så säger alla, ähhh gå och sök på google din garderobs unge. Jag tycker inte att det spelar någon roll om folk frågar. Är det bara jag som tycker det (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet juli 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2004 men HxH (huvudserien) är väl inte klar ennu? har hört massor säga att han som gjorde den fick nått hinder å inte kunde fortsätta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juli 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2004 Petus: OVAsen tar up historien ifrån mangan där tv-serien slutade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg