PiKaZ Skrivet maj 25, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2008 Det är kanske inte lika hemskt som solehers inlägg, men idag eller igår natt så dog min lilla älskling... dvärg hermelinkaninen Ninis :( har haft den sen jag var 8.. saknar den redan. När man sitter vid matbordet känns det som om det är nån som borde sitta vid matbordet men som inte är där, fastän ninis aldrig riktigt satt vid matbordet :D men endå.. =/ its a cruel world out there.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet maj 25, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2008 Vet hur det känns :(. Jag hade en tam undulat i runt åtta år som helt plötsligt insjuknade och dog. Det värsta var att jag var tvungen att se den lida, trilla av pinnen flera gånger om dagen o.s.v :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PiKaZ Skrivet maj 25, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet maj 25, 2008 ush då.. :( beklagar. det behövde inte jag.. men jag misstänkte nog att det var något på gång, eftersom jag och min pojkvän låg och mös med Ninis framför tvn och tittade på sveriges tv3 i omkring två timmar, och den bara låg helt stilla breve Sebban med ögonen stängda i två hela timmar, i vanliga fall skulle den redan efter 15 minuter ha blivit helt galen och börja bita och skutta omkring i soffan.. så jag misstänkte något. men trodde inte det var såhär allvarligt =/ känns förjävligt fastän det "bara var en kanin" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet maj 26, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2008 Beklagar sorgen. Jag har haft så många djur under min uppväxt som dött så jag kan inte räkna dom längre... Växte upp på landet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet maj 26, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2008 Mina beklagelser. Jag kan faktiskt sympatera; min katt dog för inte så länge sedan. Visserligen har jag inte fått bo tillsammans med denna katt på grund av att min pappa är allergisk, men det var ändå ett husdjur som jag höll kärt. Att sina små älsklingar dör är inte kul. Alls. Men det är livet stora cirkel. Växte upp på landet. Din lyckans ost. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PiKaZ Skrivet maj 28, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet maj 28, 2008 Tack :) har faktiskt börja komma över det nu.. men förstås kommer det ju alltid finnas ett stort sår som kommer börja göra ont några gånger i året säkert. För minnena har man ju alltid kvar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg