Lasse_Kroner Skrivet maj 25, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2008 (Förslag till sticky tråd) Har inte märkt att TV- datorspels avdelningen har någon tråd där man kan be om råd, så man inte begår ett misstag, som kunnat undvikas, och köper kassa spel. Så börjar med: Är "Dragon Quest Swords - Masked Queen and the Tower of Mirrors" något att ha? Nån som köpt det? Värt 500Kr? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet maj 25, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2008 Jodå, visst finns det en liknande tråd som jag skapade för snart sex månader sedan. Håller dock med om att en sån här tråd borde vara en sticky. Har tyvärr inte spelat spelet som du frågar efter, eller ens hört talas om det förren nu. Är faktiskt också något intresserad; det är inte precis ett överflöd av rollspel till Wii. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 25, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2008 Gametrailers review kanske kan hjälpa dig på traven. :3 Jag döper om denna tråd till Dragon Quest Swords så kan fortsatt diskussion handla om spelet (samt så kanske du får svar på din fråga) så lägger jag en sticky på Hohenheims tråd. Den innehåller ju redan några åsikter om tidigare frågor och så är den en smula mer formulerad om vad den handlar om. Pm:a mig ifall du anser annat. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet maj 25, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet maj 25, 2008 Jo har sett dom, men vad jag vill ha ut av rpg (vilket jag med söker frebrilt efter till Wii) är story och det framgick inte direkt hur den är... dvs, bra eller dålig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg