soleher Skrivet maj 21, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2008 Han dog igår kväll kl 18:00 efter att ha blivit skjuten i magen. Jag var i kyrkan idag under minnesstunden... :( Nyheten Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet maj 21, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2008 Vila i frid! :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet maj 22, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2008 Vila i frid Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet maj 22, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2008 Trist att höra soleher. Hang in there. Och ja, vila i frid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 22, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2008 Usch så tråkigt, hela livet framför sig och dör på ett så dumt sätt. Vila i frid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 22, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2008 Alltid tråkigt när någon man känner går bort och när han sedan var så ung gör att det känns ännu värre. Ta hand om dig och hoppas att din kompis kan vila i frid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet maj 22, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2008 Helt otroligt att det kan hända igentligen. Man kan bara känna sorg när sådan händer. Vila i frid Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 22, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2008 Jag beklagar, det är jäkligt trist att det skedde. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PiKaZ Skrivet maj 25, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2008 Rest in peace. Kämpa på! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet maj 27, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2008 Idag när jag kom till skolan fick jag reda på något så tragiskt som att min klasskamrat hade avlidit under helgen. Vi hade känt varandra i 2 år. :( Han blev 20 år. Vila i frid! Din själ kommer alltid finnas kvar. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet maj 27, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet maj 27, 2008 Vila i frid. Jag kan inte fatta at en till ung person dött som en här på forumet kände... Vad hände? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet maj 27, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2008 Vila i frid. Jag kan inte fatta at en till ung person dött som en här på forumet kände... Vad hände? Det är ännu oklart hur det gick till. Överdos av någon medicin sägs vara orsaken men man vet inte säkert. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet juni 15, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2008 19 åring? :/ Jävlar, Vila i fred. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg