docster Skrivet juli 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2004 According to a Yomiuri Shimbum article, Hollywood's live action Lupin III movie will be released in late spring 2006. Källa Är det bara jag som är lite skeptisk till att de ska göra om en kultklassiker till en live action film från Hollywood? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet juli 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2004 Nej. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet juli 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2004 Här är en till som är lite skeptisk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2004 Jag tror det kan bli sketbra med Adam Sandler som Lupin och Pamela som Fujiko. Det blir nog SUPER! Jättebra! Uuunderbart! Jag tycker att Hollywood visat om och om igen hur de kan ta något blaha-igt filmkoncept från underutvecklade filmländer och förvandla det till äkta amerikansk underhållning av högsta kvalitet. Fattar inte varför ni verkar så aviga till projektet. Själv ska jag stå först i biokön. Jajjamensan. Helt ärligt. 100%. Eller så skjuter jag mig själv i huvudet, får se vad som verkar mest lockande... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet juli 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2004 Länge leve sarkasm. ;) :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2004 Mr M! Sarkasmens mästare! _______________________ Jag är skeptiskt något så oerhört till det här..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet juli 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2004 Hmmm.. kan blir hur dåligt som helst, i vanlig ordning... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet juli 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2004 Äsch tönterier. De flesta kommer väl se den bara för att se hur dålig den är? Är det deras plan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg