BäverBygghandel Skrivet maj 11, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2008 Har problem på Episode 4 kapitel 1 med canister 8. Hela grejen är att man skall skaffa delar till en bil, därefter skall man köra bilen till ett kranrum och upp på en plattform. Enligt guider skall plattan höja sig till den höjd jag behöver för att nå min "canister" men jag åker bara up 1 mm typ, jag ser den inte, men jag hör den. Varför buggar det sig nått så enorm? Vad kan jag göra? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 11, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2008 Nu har jag inte kört det, men som vanligt när det gäller buggar, starta om funkar, skapa nytt account, testa ifall de funkar då. Inte, installera om (pc), och i övrigt maila supporten, kan vara en känd bugg. Och just det kolla alltid ifall du har senaste versionen, då den kan ha blivit avverkad, dvs fixad i en nyare version. Nu har jag inte lirat Lego Starwars, men ibland så finns det alternativa lösningar att kringå ett sådan problem, kanske behöver du inte göra just det uppdraget? Iofs så kan jag tänka mig att Starwars spelen är ganska låsta så det går nog inte isf. I värsta fall så finns det kanske nåt fusk som gör så du kan fuska dig upp, kanske mega hopp? Eller gå vidare till nästa kapitel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BäverBygghandel Skrivet maj 11, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet maj 11, 2008 alltså vidare kommer jag alltid :P Men jag e sån att jag vill klara ALLT Detta e bara en extra grej :P Det e på Wii så att installera e lite segt :P Ja, fusk funkar nog :P Finns ett och annat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg