Gogo Skrivet maj 11, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2008 Har lite animé och manga jag vill sälja. En bunt Slayers DVD:er och hela Virus-OAV:n och Plastic Little OAV:n. Sedan har jag hela Comic Party mangan. Alla DVD:erna förutom Virus är amerikanska, dvs region 1 (ntsc). Ge bud! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet maj 11, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2008 Hmm~ Hur mycket hade du tänkt att ha för alla Comic party? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 11, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2008 1500 för rubbet ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet maj 11, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2008 1500 för rubbet ;) O_O va fan boda~ jag vill ha comic party D': du kan få dvd'erna om du vill lol Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet maj 11, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet maj 11, 2008 1500 för rubbet ;) Sålt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 11, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2008 psst... 1501kr för rubbet! skämt åsido grattis till köpet boda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet maj 11, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2008 ;_; Mitt liv är förstört för en dag.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 11, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2008 ;_;Mitt liv är förstört för en dag.... Najica min älskling du måste ju ge ett bud annars norpar jag ju allt ^^ som jag just gjorde :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet maj 11, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2008 ;_;Mitt liv är förstört för en dag.... Najica min älskling du måste ju ge ett bud annars norpar jag ju allt ^^ som jag just gjorde :P Men jag måste ju veta om jag har pengar jue! jag har inget jobb som ni snubbar~ fasiken,jag har inte fått svar om sommarjobbet ännu D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg