Moberg Skrivet juli 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2004 är det någon som sett den? jag kollade på den nyss, klart godkänd film. om än inte världens bästa handling. men vad jag är mer intresserad av är om någon här vet vilket band det är som gjort musiken till filmen. jag tyckte nämligen mycket om den ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vanilla Skrivet juli 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2004 En snabb sökning på http://www.imdb.com och jag har kommit fram till att Thee Michelle Gun Elephant har gjort musiken till filmen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet juli 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2004 Huvudtemat "akage no kelly" kickar, måste hitta det albumet. Aoi Haru, bra film.. Ang. Thee Michelle Gun Elephant Här har du en låt, Gypsy Sunday Sångaren, Chiba Yusuke har även gjort ett litet inhopp i en låt av Tokyo Ska Paradise Orchestra, here you go, Kanariya Naku Sora Det är fria exemplar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juli 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2004 Jag skulle vilja se den, en av mina favoritsnyggingar (Ryuhei Matsuda) är med i filmen. Sen verkade den ju rätt bra dessutom. Baserad på en manga av Taiyou Matsumoto som Viz tydligen vill ge ut om de kan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dxtr Skrivet november 9, 2006 Anmäl Share Skrivet november 9, 2006 Såg på den igår, bäst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg