Gogo Skrivet april 24, 2008 Anmäl Share Skrivet april 24, 2008 Några härifrån som sökt sig till japanska steg ett till hösten på stockholms universitet? Jag har iaf gjort det. :-) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Igyou_Hime Skrivet juni 23, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2011 Tyckte det var onödigt att skapa en ny tråd så jag använder denna, jag har läst 2 terminer på SU, nu tänker jag plugga själv och undrar var för lärobok de använder där för termin 3? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet juni 23, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2011 Tyckte det var onödigt att skapa en ny tråd så jag använder denna,jag har läst 2 terminer på SU, nu tänker jag plugga själv och undrar var för lärobok de använder där för termin 3? Om man har läst japanska på SU i två hela terminer har man lärt sig att sådana uppgifter finns på institutionens hemsida. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 23, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2011 Haha, kul att tråden återupplivas precis när Gogo tagit kandidat. Igyou_Hime: Gick vi i samma klass? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Igyou_Hime Skrivet juni 24, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2011 ^ Det är mycket möjligt >.> Och, tack för länken, jag är inte mycket för SU's hemsida så jag blev aldrig riktigt van vid den. Skyller jag på till mitt försvar >.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg