riyu Skrivet april 10, 2008 Anmäl Share Skrivet april 10, 2008 Behöver ett par nya hörlurar men har svårt att hitta ett par som jag gillar. Har ni några tips? Kraven är: Stor typ, men ändå någorlunda platta och inte för bökiga för att använda som portabla lurar. Ska omsluta hela örat, alltså inte ligga och pressa på det fysiska örat. Max 800kr. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet april 10, 2008 Anmäl Share Skrivet april 10, 2008 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=18855 Har använt dessa lurar i ett par år nu, mycket bra ljud till ett oerhört bra pris. Bör tilläggas att hörlurens sladd är 3m lång vilket kan innebära att det blir ett "sladdbo" om man ska använda hörluren för portabelt bruk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet april 10, 2008 Anmäl Share Skrivet april 10, 2008 http://www.pricerunner.se/pl/94-617189/ ... set-priser Använder mig av dessa och har gjort ett bra tag nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 10, 2008 Anmäl Share Skrivet april 10, 2008 sennheiser HD500. helt klart bäst ljud för pengarna. köpte mina för 995:- för 7 år sedan. fortfarande bäst. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet april 11, 2008 Anmäl Share Skrivet april 11, 2008 Jag håller med Ashaz om att Sennheiser har bäst lurar för pengarna. Sennheiser HD 515 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 11, 2008 Anmäl Share Skrivet april 11, 2008 Jag kan även rekommendera Seinheisers HD555 modell, mycket bra ljud och generöst stora. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet april 11, 2008 Anmäl Share Skrivet april 11, 2008 Jag kan även rekommendera Seinheisers HD555 modell, mycket bra ljud och generöst stora. Mmm, HD-555 rekommenderar jag också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 11, 2008 Anmäl Share Skrivet april 11, 2008 Är en sån besserwisser att jag flyttar på tråden till Allmänt, då detta faktiskt passar in där ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg