Pthia Skrivet april 6, 2008 Anmäl Share Skrivet april 6, 2008 Som rubriken avslöjar så tänkte jag att denna tråden skulle handla om rpg spel till xbox360. Personligen så har jag spelat några olika. Elderscrolls IV: Oblivion Eternal Sonata Blue Dragon Lost Odyssey Är det någon annan här som spelar på boxen och som brukar spela rpg och har något att tipsa om. Jag gillar först och främst oldschool japanska tb rpg men alla spel som är värda att spela är värda att tipsa om... Vilka rpg ser ni som spelar på boxen fram emot som är påväg nu och vilka har ni spelat? För er som gillar japanska rpg är det ju några påväg just nu. bl.a Infinite Undiscovery och Tales of Vesperia. Sen västerländska rpg som fallout 3 och fable 2 beräknas ju också släppas i år. Jag ser som tidigare nämnt gärna tips på bra rpg spel till boxen men även tips på spel som är på väg som är värda att hålla ett öga på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet april 6, 2008 Anmäl Share Skrivet april 6, 2008 Mass Effect tyckte jag var riktigt bra, kan definitivt vasra värt en titt om du inte spelat det än. Framöver ser jag mycket fram emot Tales of Vesperia (som ser ut att bli sjukt snyggt om inte annat! ) och Fable 2 (Co-op läget ser ut att bli hur skoj som helst ). Sen ska väl Age of Conan komma till 360 så småningom så det ska man väl kanske testa. Arkadian Warriors är lite småskoj också ett diablo-aktigt rpg som man kan köpa på Xbox Arcade =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amathev Skrivet maj 18, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2008 Jade Empire 2 (inte 100% officiellt), Infinite Undiscovery och Bayonetta verkar lovande, men det är ett tag tills de släpps. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg