oliver-kun Skrivet april 2, 2008 Anmäl Share Skrivet april 2, 2008 vilket e det roligaste tales of spelet Detta är väl TV-spel, och inte merchandise? Flyttat. (Usch, vad vänliga och toleranta vi moderatorer på Anime.se är!) --Sceleris Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet juni 21, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2008 Jag gillar Tales of Symphonia och Tales of the Abyss. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karujika Skrivet augusti 18, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2008 Tales of the abyss. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroudo Skrivet september 8, 2008 Anmäl Share Skrivet september 8, 2008 Jag har inte spelat så många spel från tales serien eftersom de är sällsynt att spelena släpps i europa. Men de tales spelen som jag gillar är Tales of eternia och Tales of the world: Radiant mythology till PSP. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tecin Skrivet maj 31, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2012 tales of pirates Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet juni 1, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2012 tales of pirates Der var nåt slags online spel eller? Inte från NamcoBandais Tales of serie iallafall. Mina favoriter är Tales of Symphonia och Tales of the Abyss. Annars gillar jag även Xillia, Graces och Vesperia. Gaaah så många <3 Imorgon presenteras det nya spelet btw. Hype <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tecin Skrivet juni 1, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2012 Der var nåt slags online spel eller? Inte från NamcoBandais Tales of serie iallafall. yes ett online spel gillar det starkt... =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet juni 1, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2012 Efter att ha spelat och psykoanalyserat två Tales-spel för min C-uppsats är jag faktiskt lite utbränd på Tales just nu. Trots det är förmodligen Tales of the Abyss min favorit. Kanske borde klara det spelet någon gång. Vad tycker ni för övrigt om Tales of Vesperia? Bu eller bä? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet juni 1, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2012 Storyn känns rätt cliché, vilket iof inte är något ovanligt, och själv har jag inget emot det. Framåt slutet tyckte jag faktiskt att storyn var gripande, och stridssystemet är som alltid när det gäller Tales, fartfullt, roligt och stimulerande :D Bra karaktärer överlag, får jag säga. Dubben är helt okay; kommer inte på någon röst jag tyckte illa om. Har iochförsig inte spelat den japanska versionen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet juni 2, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2012 Måste bara få fråga något jag funderat på genom åren. Är inte alla "Tales of.." spelen lite för lika varandra? Min mening är att de börjar på ungefär samma sätt, de fortsätter på samma sätt, de har samma koncept, de har en liknande story, det händer liknande saker m.m Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 2, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2012 Måste bara få fråga något jag funderat på genom åren. Är inte alla "Tales of.." spelen lite för lika varandra? Min mening är att de börjar på ungefär samma sätt, de fortsätter på samma sätt, de har samma koncept, de har en liknande story, det händer liknande saker m.m Lite som... Final Fantasy? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet juni 2, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2012 Lite men ändå inte lika mycket! Har du spelat några Tales spel Scellan? =] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 2, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2012 Nepp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet juni 2, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2012 Dom flesta är rätt lika varandra, men jag tycker ändå att varje spel är unikt på sitt sätt. On another note; Tales of Xillia 2 avslöjades just vara på gång till Ps3. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet juni 14, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2012 Tales of the World: Radiant Mythology är grymt bra, liksom Tales of the Abyss och Tales of Legendia. Ser fram emot Tales of Graces F som släpps snart :) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet juni 14, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2012 Passa på att boka nu! Day one Edition är allt som kommer finnas, och det kommer bara göras en upplaga :) Håller med om att RadiMyth är nice. Vill så gärna att även tvåan och trean översätts. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hibiki Skrivet juni 19, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2012 Tycker fortfarande att det första (Phantasia) är bäst, eftersom det har så älskvärda karatärer. Remaken till Playstation är ännu bättre! För ren underhållning bör du pröva The Abyss eller Symphonia, men för den bästa musik du någonsin kommer att få höra måste du spela Legendia! Varenda låt är helt galet bra, lyssnar på dem typ varje dag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet juni 19, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2012 Ja Legendia har ett vackert soundtrack :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
buchno Skrivet juli 5, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2012 Jag har endast spelat Tales of Symphonia till Gamecube, men det var mig en riktig upplevelse! Får ta och lira igenom resten av spelen då ni säger att de är minst lika bra. Se dock inte anime-adaptionen av ToS. Det känns verkligen som att de bara ville mjölka pengar från franchisen där (dvs, den är långt ifrån lika bra som spelet). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet juli 6, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2012 Idag avslöjades det att Tales of Xillia ska komma till både Europa och USA :D Jippi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg