Orrin Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 En del av årets aprilskämt har börjar dyka upp nu, så jag tänkte att det kunde vara passande med en tråd för dom. 0verflow 0verflow släpper ett till spel på School Days temat vid namn Sekai Days (samt någonting mer...). Finns även en bruksanvisning hur man gör sin egna "Nice Boat" att ladda hem. Trailer : Nicovideo, Torrent Circus Circus släpper en BL version av Da Capo 2. Nitroplus 1, 2 Nitroplus ska göra ett spel på Dannychoos maskot, samt en anime av Blood Tune animen i Chaos Head (tänk Kujibiki Unbalance och Genshiken). Typemoon Wrestling med Typemoon karaktärer... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Jag blir mer och mer paranoid när jag kollar runt. Tror inte jag ska surfa runt förrän skämt-stormen har blåst över. =P Sekai Days-reklamen var faktiskt jäkligt go måste jag säga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 TypemoonWrestling med Typemoon karaktärer... Vem skulle inte vilja se det XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Hade jag inte läst den här tråden nu så hade jag nog helt glömt bort de här med aprilskämt, de lyckas jag göra varje år... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet april 1, 2008 Anmäl Share Skrivet april 1, 2008 Här har vi Gamereactors svar till 1:a april. Åtminstånde HOPPAS jag att det är ett aprilskämt. Annars har jag precis tappat all förtroende till den svenska regeringens förnuft. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet april 1, 2008 Anmäl Share Skrivet april 1, 2008 Level7:s aprilskämt: http://www.level7.nu/texter/read.php?id=169316 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 1, 2008 Anmäl Share Skrivet april 1, 2008 bliizards ena skämt, bard som ny hero-klass i wotl http://www.worldofwarcraft.com/wrath/fe ... dclass.xml WoW: the moltencore till konsoler, riktig oldschool grafik http://www.worldofwarcraft.com/moltencore/ TaurenMarine som ny gubbe i starcraft 2 http://www.starcraft2.com/features/terr ... marine.xml Ny diablo 2 expansion, eller drop (?) inte riktigt fått klart för mig vad de tär http://www.blizzard.com/us/diablo2exp/pinata.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 1, 2008 Anmäl Share Skrivet april 1, 2008 Jag gillar aprilskämt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 1, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2008 KeyKey ska släppa ett nytt spel med Romeo Tanaka (mindfuck författare) och Ryukishi 07 (Higurashi) som scenario författare. En korrektion, detta visade sig inte vara ett aprilskämt utan vart bekräftat att vara sant idag. Så jag stryker det ur min lista. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet april 1, 2008 Anmäl Share Skrivet april 1, 2008 Orrin>> Hehe, det är inte alltid lätt att veta vad som är saning den dagen. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 1, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2008 Orrin>> Hehe, det är inte alltid lätt att veta vad som är saning den dagen. ;) Verkligen, vem bekräftar ett nytt spel den första april egentligen? Ingen kommer ju tro på det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 2, 2008 Anmäl Share Skrivet april 2, 2008 jag säger bara youtube. oh my god. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PiKaZ Skrivet april 11, 2008 Anmäl Share Skrivet april 11, 2008 Haha ja, det var ju på youtube som man blev rick roll'd var man än tryckte :P never gonna give you uuuuup Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet april 11, 2008 Anmäl Share Skrivet april 11, 2008 Haha ja, det var ju på youtube som man blev rick roll'd var man än tryckte :P never gonna give you uuuuup Mjo, RickRoll är ju rätt roligt... Om man vrider tillbaka tiden till i höstas typ. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PiKaZ Skrivet april 13, 2008 Anmäl Share Skrivet april 13, 2008 Jo exakt. kanske inte the owners of youtube inte fått nog av honom än :F Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 1, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2008 Haha ja, det var ju på youtube som man blev rick roll'd var man än tryckte :P never gonna give you uuuuup Mjo, RickRoll är ju rätt roligt... Om man vrider tillbaka tiden till i höstas typ. Bara för att lätta upp stämningen och svara på inlägget som postades för snart en månad sedan... soleher... rickrollning blir aldrig gammalt! Dessutom svänger låten. never gonna give you up, never gonna let you down hmmm hmm~~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PiKaZ Skrivet maj 21, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2008 Bara för att lätta upp stämningen och svara på inlägget som postades för snart en månad sedan... soleher... rickrollning blir aldrig gammalt! Dessutom svänger låten. never gonna give you up, never gonna let you down hmmm hmm~~ Hehe javisst :P den finns på mitt singstar spel! :D yippie yay hurray! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg