Ashaz Skrivet februari 12, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2008 det är ingen som sitter på en snygg bakgrund från "Ef- a tale of memories"? det var inte det lättaste att söka på märkte jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 12, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 12, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2008 Tackar ödmjukast. sparade för framtida bruk. det blev dock en annan denhär gången. Denhär bilden kräver en förklaring. Formatet på bilden var egentligen helt fel för att vara en bakgrund. Men jag var bara tvungen att testa med "sida vid sida". Av någon anledning på högerjusterar den bilden på den andra skärmen, så det blev rätt bra ändå. dock saknas 70% av bilden som hamnar nedanför. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet februari 14, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2008 Någon som vet den besta upplösning för en bakrundsbild när det gäller två skärmar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet februari 15, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2008 Någon som vet den besta upplösning för en bakrundsbild när det gäller två skärmar? Det beror på vilken upplösning det är på skärmarna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 15, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2008 Någon som vet den besta upplösning för en bakrundsbild när det gäller två skärmar? (2 x bredd) x höjd :S jag kör 2560 x 1024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet februari 16, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet februari 16, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet februari 17, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2008 Finns det i 1650x1080 ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 17, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2008 A tribute to Kyou <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet februari 17, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2008 Finns det i 1650x1080 ? Härhar du en i 2560x1600 som du får klippa själv B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 18, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2008 A tribute to Kyou <3 Extremt fin sommarbild! Den får du gärna dela med dig av, så att jag kan spara den till sommaren kommit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 18, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2008 A tribute to Kyou <3 Extremt fin sommarbild! Den får du gärna dela med dig av, så att jag kan spara den till sommaren kommit. Jamen självklart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet februari 20, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2008 Huvud datorn andra datorn (nest bäst dvs) :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 21, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2008 Hmm... jag börjar bli sugen på att se om denna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2008 eftersom jag återgott till windows igen, tyvärr. (linux har bråkat väldigt mycket för mig på sistone, så lägger det på hyllan ett tag). Det bästa med tillbaka bytet var att om jag såg en anime i vlc under linux så var kavlitén sämre där än om jag såg samma anime i vlc under windows :S Tror jag måste haft nåt meck med mina grafikdrivrutiner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet februari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2008 hatar linux -.- Visst det är väldigt bra för att vara gratis men jag gillar det inte Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 24, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet februari 26, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 27, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2008 Ny bakgrund. Letade egentligen efter någon bra GITS bild, men denhär var så skön, så det fick bli den istället. B) Så fick man en bra anledning att städa upp på skrivbordet och byta färg också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 29, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 29, 2008 :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet mars 2, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet mars 2, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2008 Skoldatorn: Lite rörigt på skrivbordet bara ;). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet mars 4, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2008 Och så hoppas vi att det får se ut så resten av Mars Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 5, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2008 <3 Gawain! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg