kakan Skrivet februari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2008 Fråga inte.. -__-;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet februari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2008 Fråga inte.. -__-;; 0.0 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet februari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2008 Fråga inte.. -__-;; Kakan, du har inte lust att dela med dig ;) ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 8, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet februari 8, 2008 Darin? Lever han än? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet februari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2008 Skrivbordet på den bärbara Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet februari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet februari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2008 Skrivbordet på den bärbara Finns den i 1920x1200? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet februari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2008 B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet februari 9, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2008 Aoz, du vill inte dela med dig av den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezangath Skrivet februari 9, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2008 Fråga inte.. -__-;; Va i.. ?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet februari 9, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2008 Aoz, du vill inte dela med dig av den? Visst, inga problem =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 9, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2008 ... redheads ftw. XD Couldn't agree more.. men aj! hon har ju håret bakom ögat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jinha Skrivet februari 9, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2008 Du råkar inte ha kvar dendär fina bilden? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 9, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2008 Du råkar inte ha kvar dendär fina bilden? http://v2.sagubooru.com/data/3/887f0ba7 ... e/ext=jpg/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 9, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2008 jag tyckte det var dax för en ny... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 9, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2008 Kärlek. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 10, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2008 Min nuvarande bakgrunds bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet februari 10, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2008 Den var helt underbart söt SayaSe! Du vill inte också dela med dig? Men var är den ifrån? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 10, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2008 Den var helt underbart söt SayaSe! Det är Primula i Shuffle!. Bilden är en lätt bearbetad CG av en likaledes söt~ scen. Söt med stort S. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet februari 10, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2008 Skrivbordet på den bärbara Finns den i 1920x1200? Sorry att jag inte svarat dig Induce, men jag har inte varit hemma på hela helgen. Nej den finns inte i så hög upplösning, tror den var runt 1440x900, jag sitter på min stationära just nu så kan inte kolla exact vad den var förrän imorgon, men kan lägga upp en länk då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 10, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2008 fortfarande gröna som gäller, men har bytt till kde fönsterhanterare nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet februari 11, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2008 Skrivbordet på den bärbara Finns den i 1920x1200? Sorry att jag inte svarat dig Induce, men jag har inte varit hemma på hela helgen. Nej den finns inte i så hög upplösning, tror den var runt 1440x900, jag sitter på min stationära just nu så kan inte kolla exact vad den var förrän imorgon, men kan lägga upp en länk då. shaaare!!! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet februari 11, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2008 Kvaliteten var sämre än jag trodde, 1280x1024 för att vara exact. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet februari 12, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2008 Kvaliteten var sämre än jag trodde, 1280x1024 för att vara exact. tackar. >:( EDIT: Har en liten fråga till folk btw. :P Kollade runt lite och vart väl bäst att ta den här tror jag. Undrar om nån har eller kan göra en wallpaper med "Aaroniero Arruruerie" espada nr9 från Bleach. :D Tycker han var coolast av dom alla om man får säga det själv. XD (fastnar alltid för dom som dör snabbast, som Sasori i Naruto) :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet februari 12, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2008 Kvaliteten var sämre än jag trodde, 1280x1024 för att vara exact. Tackar! Lugnt. Går alltid klona lite och hålla på. Får återkomma om jag lyckas göra en 1920x1200-version ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg