Dark-Zakiya Skrivet april 11, 2013 Anmäl Share Skrivet april 11, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 19, 2013 Anmäl Share Skrivet november 19, 2013 Färgglatt på jobbet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet november 20, 2013 Anmäl Share Skrivet november 20, 2013 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet november 20, 2013 Anmäl Share Skrivet november 20, 2013 Skrivbordet på min lilla mac, gillar att ha det öppet owo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet maj 23, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2014 Relativt stökigt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet maj 23, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2014 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet maj 23, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2014 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet maj 23, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet maj 23, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet maj 24, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2014 dang Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet maj 30, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2014 Jag förstår inte hur ni kan ha era skrivbord så stökiga ;-; Man måste ju göra plats för den fina bakgrunden! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet maj 30, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2014 Antar att jag är lite trist och tråkig när det gäller skrivbord, men tittar ju aldrig på den förutom vid omstart så känns lite som att hänga en tavla i garderoben. 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet maj 31, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2014 Antar att jag är lite trist och tråkig när det gäller skrivbord, men tittar ju aldrig på den förutom vid omstart så känns lite som att hänga en tavla i garderoben. Det där skrivbordet gör mig ledsen inombords. 2 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet maj 31, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2014 Kan ändra den till den klassiska blå färgen om det muntrar upp dig. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet augusti 8, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
raz Skrivet augusti 8, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2014 Det här är på hemdatorn. På laptopen har jag en mycket mer socialt acceptabel bakgrundsbild. 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet augusti 9, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2014 ^ Är det en falsk zettai ryouiki? Vad har vetenskapen hittat på. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
raz Skrivet augusti 9, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2014 ^ Är det en falsk zettai ryouiki? Vad har vetenskapen hittat på. Jag vet! Förstörde min dag när jag märkte det! Har inte orkat tagit bort den ur min ZR wallpaperrotation, dock... 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet augusti 27, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2014 woow folk har verkligen fina anime/manga bilder som bakgrund XD jag har ännu kvar standard bilden ^^'''' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet augusti 27, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2014 Mitt skrivbord är ungefär som förut, bara en ljusare nyans. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet augusti 27, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2014 Mitt skrivbord är ungefär som förut, bara en ljusare nyans. "känns lite som att hänga en tavla i garderoben. " <---- hahah bäst XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet augusti 28, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2014 Vem hade kunnat tro att jag skulle hitta två bilder jag gillar nog att ha som bakgrund på samma gång?! Nå, det gjorde jag, och trevligt nog så är en väldigt ljus och en väldigt mörk, så jag försöker att ha dem framme när det är dag/kväll respektive. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mishee Skrivet augusti 28, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2014 'Meh, precis som en person ovan så ser man knappt denna bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saten Skrivet december 2, 2014 Anmäl Share Skrivet december 2, 2014 Inget speciellt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Truly Skrivet mars 6, 2017 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2017 Känns som en tråd värd att bumpa upp. Min pc för gaming och arbete, Min (anime) media pc vid sängen, Animerade fancy wallpapers på båda Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg