Gogo Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 Riktigt snygg stil. Önskar bara det hade varit lite värdigare motiv... :/ Mm, jag gillar hans stil. Bah. ;) Här är några fler wallpapers av honom: http://rei.evangelion.se/Shunya_Yamashita/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sa Kai Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 yeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkksssssssss xxx Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 Alla Shunya Yamashitas figurer/karaktärer är mad hot. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet januari 23, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2008 Bakgrunden är ju dock från 5cm i sekunden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet januari 25, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 25, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2008 Bakgrunden är ju dock från 5cm i sekunden. w00t?! Känner inte igen karaktären alls. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet januari 25, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2008 Anorexia + stora bröst = ej snyggt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 25, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 25, 2008 Anorexia + stora bröst = ej snyggt. Det är inte anorexia. Det är CLAMP! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet januari 25, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2008 Anorexia + stora bröst = ej snyggt. Det är inte anorexia. Det är CLAMP! :D Okej, jag omformulerar mig: CLAMP + stora bröst = ej snyggt. = Bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet januari 26, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2008 Haha, nej visst hade CLAMP gärna fått sätta lite mer kött på sina karaktärers ben, men jag tycker ändå att det fungerar betydligt bättre på de kvinnliga karaktärerna än på de manliga. En del av deras manliga karaktärer är ju nästan skelett-wannabes. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 26, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2008 CLAMP + stora bröst = ej snyggt. Jodå: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet januari 27, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2008 DB: Det där såg väl helt OK ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet januari 29, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet januari 30, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2008 Mitt skrivbord, mer ikoner än det brukar dock.. http://img.photobucket.com/albums/v311/kusalinclinc/skrivbordetidagomg.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet januari 31, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet februari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet februari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2008 Mitt nuvarande. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet februari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2008 Innebär detta att Ragnarök II äntligen är på ingång? Jag ser en ikon vid namn "EuphRO2.bat" - har betan redan startat i något land? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet februari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2008 Innebär detta att Ragnarök II äntligen är på ingång? Jag ser en ikon vid namn "EuphRO2.bat" - har betan redan startat i något land? Det är i Open Beta i Korea. (Finns en fanöversatt Beta på *hysh* Hysh* -server som ikonen leder till :)) Har hört att Internationella Betan är tänkt att dra igång kvartal 2-3 i år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet februari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2008 Synd bara att RO2 inte ens var på samma planet jämnfört med det första spelet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 2, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2008 <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 3, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2008 de ska vara grönhåriga... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2008 ... redheads ftw. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet februari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2008 ... redheads ftw. XD Couldn't agree more.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg