flaskis Skrivet januari 28, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2010 Regionsformat: JapanskaMen kan du vara så wapanese att du kör med Vista i Japanesiska också? Från vad jag vet så har riyu bott i Japan ett antal år fram till finanskrisen drog yenen upp i taket :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mossarelli Skrivet januari 30, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2010 Regionsformat: JapanskaMen kan du vara så wapanese att du kör med Vista i Japanesiska också? Från vad jag vet så har riyu bott i Japan ett antal år fram till finanskrisen drog yenen upp i taket :) Registreringsdatum: 18 januari 2008 Inlägg: 590 Ort: Stockholm Ok. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 30, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2010 Regionsformat: JapanskaMen kan du vara så wapanese att du kör med Vista i Japanesiska också? Från vad jag vet så har riyu bott i Japan ett antal år fram till finanskrisen drog yenen upp i taket :) Registreringsdatum: 18 januari 2008 Inlägg: 590 Ort: Stockholm Ok. Ja, du vet väl att man kan ändra sin ort på forumet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet januari 30, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2010 Registreringsdatum: 18 januari 2008 Inlägg: 590 Ort: Stockholm Ok. Om vi säger såhär; av de 23 olika IP:n som riyu har postat ifrån sedan registreringen har 19 varit japanska och 4 har varit svenska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 30, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2010 Registreringsdatum: 18 januari 2008 Inlägg: 590 Ort: Stockholm Ok. Om vi säger såhär; av de 23 olika IP:n som riyu har postat ifrån sedan registreringen har 19 varit japanska och 4 har varit svenska. Hehe, fan du var snabbare på att kolla upp det än mig! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 30, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet januari 30, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2010 Mitt skrivbord, vad tycks? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet januari 30, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2010 Om vi säger såhär; av de 23 olika IP:n som riyu har postat ifrån sedan registreringen har 19 varit japanska och 4 har varit svenska. Hehe, kul att folk håller koll på mig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet januari 31, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2010 Mitt skrivbord, vad tycks? Lite dålig kontrast men annars är den snygg. En av mina nuvarande bakgrunder: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet februari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2010 :)XD:| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet februari 9, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2010 giivee!!! Så jäkla kaxigt söt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet februari 9, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2010 Tyckte solglasögonen förstörde bilden, med tanke på att de är helt oproportionerliga ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 9, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2010 Fixed. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 9, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet februari 9, 2010 Den saknade något litet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Den saknade något litet. Det där var verkligen pricken över i:t :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soda Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Snygging, är hon ju. ;3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Snygging, är hon ju. ;3 Ja Corti är inte att leka med ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Jag ska också ha på mig kattöron nästa gång jag går till stranden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Jag ska också ha på mig kattöron nästa gång jag går till stranden. Det är en rosett i hårsnodden... Men ey, det är inte sommar än! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Jag ska också ha på mig kattöron nästa gång jag går till stranden. Det är en rosett i hårsnodden... Men ey, det är inte sommar än! Minsann :O Men jag ska i alla fall ha kattöron på mig! Det låter mycket roligare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Eftersom någon tjuvstartade med sommaren så kunde inte jag vara sämre. Japansk tågkorsning + sommar + Asou Kumiko ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2010 Känns rätt stabilt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2010 Känns rätt stabilt. Dela med dig! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg