Saya Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 Decenniets sista bakgrund, må vi gå en bättre värld till mötes i nästa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 15, 2009 Anmäl Share Skrivet december 15, 2009 Laptop-bakgrund: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet december 15, 2009 Anmäl Share Skrivet december 15, 2009 kör med 2 skärmar nu satte dit det nydligen, ganska tråkig bakgrundbild men det är skolans så varför inte? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet december 15, 2009 Anmäl Share Skrivet december 15, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 15, 2009 Anmäl Share Skrivet december 15, 2009 kör med 2 skärmar nu satte dit det nydligen, ganska tråkig bakgrundbild men det är skolans så varför inte? ;) Går du på ITG i Göteborg? (Tämligen dum fråga då svaret känns uppenbart, men...) Vad heter du och vilken klass går du i? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet december 20, 2009 Anmäl Share Skrivet december 20, 2009 kör med 2 skärmar nu satte dit det nydligen, ganska tråkig bakgrundbild men det är skolans så varför inte? ;) Går du på ITG i Göteborg? (Tämligen dum fråga då svaret känns uppenbart, men...) Vad heter du och vilken klass går du i? Yes jag går på ITG i göteborg :P mitt namn? Stefan 1M går jag i. Hurså? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 20, 2009 Anmäl Share Skrivet december 20, 2009 kör med 2 skärmar nu satte dit det nydligen, ganska tråkig bakgrundbild men det är skolans så varför inte? ;) Går du på ITG i Göteborg? (Tämligen dum fråga då svaret känns uppenbart, men...) Vad heter du och vilken klass går du i? Yes jag går på ITG i göteborg :P mitt namn? Stefan 1M går jag i. Hurså? Hrrm... hade du gått i tvåan eller trean hade oddsen för att jag någon gång träffat dig varit skyhöga. Som etta är de dock tämligen obefintliga, max på ett öppet hus, gymnasiemässa eller när jag hälsat på under de senaste veckorna ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet december 20, 2009 Anmäl Share Skrivet december 20, 2009 kör med 2 skärmar nu satte dit det nydligen, ganska tråkig bakgrundbild men det är skolans så varför inte? ;) Går du på ITG i Göteborg? (Tämligen dum fråga då svaret känns uppenbart, men...) Vad heter du och vilken klass går du i? Yes jag går på ITG i göteborg :P mitt namn? Stefan 1M går jag i. Hurså? Hrrm... hade du gått i tvåan eller trean hade oddsen för att jag någon gång träffat dig varit skyhöga. Som etta är de dock tämligen obefintliga, max på ett öppet hus, gymnasiemässa eller när jag hälsat på under de senaste veckorna ;) Jaså där ser man . Hade varit trevligt om det vore så, alltid skoj å träffa nytt folk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet januari 7, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mossarelli Skrivet januari 8, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2010 Tack, första Avatar-wp:n i år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet januari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2010 http://i.imgur.com/mbHp7.jpg Var iväg och såg Avatar i 3D igår. Helt klart värd pengarna. Nuvarande: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2010 http://i.imgur.com/mbHp7.jpg Var iväg och såg Avatar i 3D igår. Helt klart värd pengarna. Nuvarande: Oj vilken liten bild D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2010 Oj vilken liten bild D: Men väldigt fin :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet januari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2010 Pici som krånglar. :| Fix'd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2010 Många tummar upp för den där! Ännu en som blivit frälst av Arias underbara värld? (Värst vad jag använt ordet "frälsa" på sistonde, trots att jag inte är ett dugg religiös) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2010 Ännu en som blivit frälst av Arias underbara värld? japp, men det var nog ett par månader sen dock, väntar just nu på att första säsongen ska hamna i min brevlåda sen har jag planer på att köpa säsong 2 i februari följt av säsong 3 i mars. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2010 följt av säsong 3 i mars. Åh, fan vad guld att den är på ingång. Blir att köpa för egendel också. Grymt snygg bild förövrigt också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet januari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2010 Pendlar för tillfället mellan dessa två. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet januari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2010 Pendlar för tillfället mellan dessa två. SHÄÄÄÄÄR SHÄÄÄÄÄR Det borde nästan bli obligatoriskt att man laddar upp den cleana bakgrundsbilden på skrivbordet samtidigt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet januari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2010 SHÄÄÄÄÄR Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mojfen Skrivet januari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2010 mitt då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet januari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2010 http://pici.se/pictures/xQMEOkaHO.jpg http://img691.imageshack.us/img691/9427/horo.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg