Tsukasa-san Skrivet november 21, 2009 Anmäl Share Skrivet november 21, 2009 Peppar lite inför årets julkalender: Jag älskar verkligen Yoshitoshi ABe's stil. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 26, 2009 Anmäl Share Skrivet november 26, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet november 27, 2009 Anmäl Share Skrivet november 27, 2009 Jag har den i widescreen också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 27, 2009 Anmäl Share Skrivet november 27, 2009 Jag har den i widescreen också. oj gief f-ing GIEF! Chiki ich the chit! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet november 27, 2009 Anmäl Share Skrivet november 27, 2009 Jag har den i widescreen också. oj gief f-ing GIEF! Chiki ich the chit! http://konachan.com/post/show/46243/kar ... ougi_shiki Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 27, 2009 Anmäl Share Skrivet november 27, 2009 Min bakgrundsbild byts varje timme. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet november 28, 2009 Anmäl Share Skrivet november 28, 2009 Äntligen en rolig bakgrundsbild (Ayase Haruka) där jag kan ha massa ikoner och ändå se motivet. (Jag målade bort ikonerna i Photoshop eftersom det är privat :P ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 28, 2009 Anmäl Share Skrivet november 28, 2009 (Jag målade bort ikonerna i Photoshop eftersom det är privat :P ) Du menar så vi inte kan få se dina barnporr-mappar? Enklare är väl bara att högerklicka på skrivbordet och avmarkera "Visa skrivbordsikoner". Det har jag alltid, ett skrivbord med ikoner har jag inte haft på många år, tycker det förstör hela bakgrundsbilden :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet november 28, 2009 Anmäl Share Skrivet november 28, 2009 (Jag målade bort ikonerna i Photoshop eftersom det är privat :P ) Du menar så vi inte kan få se dina barnporr-mappar? Enklare är väl bara att högerklicka på skrivbordet och avmarkera "Visa skrivbordsikoner". Det har jag alltid, ett skrivbord med ikoner har jag inte haft på många år, tycker det förstör hela bakgrundsbilden :| Ah! Den funktionen hade jag helt glömt bort. Ska tänka på till nästa gång :) Kanske börjar köra med visning avstängt hela tiden, för när jag väl använder de ikoner som finns på skrivbordet så är det oftast genom utforskaren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 28, 2009 Anmäl Share Skrivet november 28, 2009 Aaa har glömt att vissa vilken bakgrunds bild jag har på min laptop här kommer den ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 29, 2009 Anmäl Share Skrivet november 29, 2009 (Jag målade bort ikonerna i Photoshop eftersom det är privat :P ) Du menar så vi inte kan få se dina barnporr-mappar? Enklare är väl bara att högerklicka på skrivbordet och avmarkera "Visa skrivbordsikoner". Det har jag alltid, ett skrivbord med ikoner har jag inte haft på många år, tycker det förstör hela bakgrundsbilden :| Ah! Den funktionen hade jag helt glömt bort. Ska tänka på till nästa gång :) Kanske börjar köra med visning avstängt hela tiden, för när jag väl använder de ikoner som finns på skrivbordet så är det oftast genom utforskaren. Högerklicka på Aktivitetsfältet -> Verktygsfält -> Bocka för "Skrivbord" -> OK -> ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet november 30, 2009 Anmäl Share Skrivet november 30, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 30, 2009 Anmäl Share Skrivet november 30, 2009 Värt att påpeka, bakgrunden ser inte ut just såhär. Utan den växlar mellan de fem olika versionerna som ni ser här ovan. Är en grymt bra övergång mellan varje också, vilket verkligen får det att se ut som norrsken :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 30, 2009 Anmäl Share Skrivet november 30, 2009 gief! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 30, 2009 Anmäl Share Skrivet november 30, 2009 gief! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet november 30, 2009 Anmäl Share Skrivet november 30, 2009 gief! Jag är lika hungrig. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 30, 2009 Anmäl Share Skrivet november 30, 2009 Alla fem finnes här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 30, 2009 Anmäl Share Skrivet november 30, 2009 Alla fem finnes här danke ser rätt häftigt väldigt bra ut tycker jag! EDIT: Är faktiskt skit nöjd med det nya bakgrundstemat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet december 4, 2009 Anmäl Share Skrivet december 4, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 4, 2009 Anmäl Share Skrivet december 4, 2009 Tsukasa-san, du måste vara typ hörlurs-fetischist eller något liknande va? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 4, 2009 Anmäl Share Skrivet december 4, 2009 Tsukasa-san, du måste vara typ hörlurs-fetischist eller något liknande va? :D Döm honom inte, det finns sådana som gillar hörlurar också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet december 4, 2009 Anmäl Share Skrivet december 4, 2009 Tsukasa-san, du måste vara typ hörlurs-fetischist eller något liknande va? :D Inte svårt att misstänka ;) För mig är det något speciellt med karaktärer med hörlurar. Det kan delvis ha att göra med att jag är pryltokig/teknikintresserad och detta tillsammans med anime intresset får mig att känna välmående, skulle man kunna säga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 4, 2009 Anmäl Share Skrivet december 4, 2009 Tsukasa-san, du måste vara typ hörlurs-fetischist eller något liknande va? :D oavsett vilket så gillar jag det. jag behöööver den bilden! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 4, 2009 Anmäl Share Skrivet december 4, 2009 Döm honom inte, det finns sådana som gillar hörlurar också. Omg, the Kakan is here! D: Men jag dömde aldrig Tsukasa-san för det. Bara noterade det. Tycker själv också att det är trevligt med tjejer med hörlurar :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet december 5, 2009 Anmäl Share Skrivet december 5, 2009 Tsukasa-san, du måste vara typ hörlurs-fetischist eller något liknande va? :D oavsett vilket så gillar jag det. jag behöööver den bilden! http://konachan.com/post/show/64068/hea ... word-tagme Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg