Gogo Skrivet november 2, 2009 Anmäl Share Skrivet november 2, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet november 2, 2009 Anmäl Share Skrivet november 2, 2009 Jo men den där var inte helt fel. Skulle du vilja dela med dig? http://pici.se/p/large/JMUgrZqOV Jo det skulle jag kunna göra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet november 2, 2009 Anmäl Share Skrivet november 2, 2009 Jo men den där var inte helt fel. Skulle du vilja dela med dig? http://pici.se/p/large/JMUgrZqOV Jo det skulle jag kunna göra. Tackar tackar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 2, 2009 Anmäl Share Skrivet november 2, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet november 2, 2009 Anmäl Share Skrivet november 2, 2009 Vista wannabe! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 2, 2009 Anmäl Share Skrivet november 2, 2009 Vista wannabe! XD Haha, ja ;) Tyckte inte det var värt att uppgradera till Vista men vill ändå ha utseendet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 2, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 2, 2009 MVG+++ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet november 3, 2009 Anmäl Share Skrivet november 3, 2009 WIN! Hade tänkt rensa innan jag tog en ny bild, men jag trivs bäst med skrivbordet såhär. Det är ju det man har det till? :) 北乃ちゃん、怒っても可愛いよ~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet november 3, 2009 Anmäl Share Skrivet november 3, 2009 Vart så himla trött på vista temat så ändrade det med så nu ser datorn ut såhär dårå... ointressant jag vet. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet november 4, 2009 Anmäl Share Skrivet november 4, 2009 Ändra startikonen till transformers :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 6, 2009 Anmäl Share Skrivet november 6, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Byte nyss på min bärbara: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mossarelli Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Byte nyss på min bärbara: Vad heter din XP-version? Det känns som om du har en annorlunda version fast du har svensk. Eller du har bara ändrat tema? Jag har dock fått ändra mig lite. Samurize och Shellextension var inte så snyggt. Man måste nog vara riktigt pro för att använda det. Rutorna på skrivbordet kallas för fences och är utvecklat av Stardock. Det är gratis och utan reklam än så länge samt man kan ställa in massor med inställningar på hur man vill ha rutorna. Alla ikonerna inuti rutorna är också "snapped" så att om man flyttar rutorna så följer ikonerna med. Det är en extra bra addon för de som vill ha ordning på skrivbordet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Vad heter din XP-version?Det känns som om du har en annorlunda version fast du har svensk. Eller du har bara ändrat tema? Det är ett tema till XP som heter Zune Theme: http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=75078 Det fungerar till alla XP versioner B). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mossarelli Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Vad heter din XP-version?Det känns som om du har en annorlunda version fast du har svensk. Eller du har bara ändrat tema? Det är ett tema till XP som heter Zune Theme: http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=75078 Det fungerar till alla XP versioner B). Microsoft är roliga. Man får inte använda några andra teman än microsofts egna och sen så släpper de fler teman. Skaffa uxthemepatcher, det här är löjligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 9, 2009 Anmäl Share Skrivet november 9, 2009 De teman som MS gjort kan man använda utan tredjepartslösningar, det enda man måste göra är att kopiera över det till rätt mapp, då Windows xp officiellt inte stödjer andra teman. Mer om hur Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet november 9, 2009 Anmäl Share Skrivet november 9, 2009 då Windows xp officiellt inte stödjer andra teman. Varför inte? ._. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 9, 2009 Anmäl Share Skrivet november 9, 2009 då Windows xp officiellt inte stödjer andra teman. Varför inte? ._. Har för mig att jag läste nån MS artikel om att det var en säkerhetsrisk att tillåta andra teman, eller att det var lätt att missbruka på något sätt, kan dock inte dra mig till minnes källan till informationen var ett par år tillbaka nu jag läste om det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 9, 2009 Anmäl Share Skrivet november 9, 2009 Påminner om Windows 95 Plus! som fanns på den gammla goda tiden. MS egna system för att ändra teman och grejer. Gjorde datorn sjuk som fan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 9, 2009 Anmäl Share Skrivet november 9, 2009 Påminner om Windows 95 Plus! som fanns på den gammla goda tiden. MS egna system för att ändra teman och grejer. Gjorde datorn sjuk som fan. Haha minns hur avis jag var på mina polare som hade den medans jag hade "vanliga" Windows 95 XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 21, 2009 Anmäl Share Skrivet november 21, 2009 ooo var länge sen jag postade här :D är nog dags igen kanske har ju gått några wallisar sen jag postade sist men denna använder jag nu^^ Man kan ju nästan känna igen henne ifrån stray little devil eller vad säger du flaskis ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 21, 2009 Anmäl Share Skrivet november 21, 2009 Man kan ju nästan känna igen henne ifrån stray little devil eller vad säger du flaskis ^^ Är det där inte ens hon själv? Pistolerna passar ju inte in. Men allt från hornen till kläderna är ju prick likt Pam! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 21, 2009 Anmäl Share Skrivet november 21, 2009 Peppar lite inför årets julkalender: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 21, 2009 Anmäl Share Skrivet november 21, 2009 Är det där inte ens hon själv? Pistolerna passar ju inte in. Men allt från hornen till kläderna är ju prick likt Pam! mjo det är pam har för mig att det finns en likande bild i mangan men orkar inte kolla upp det just nu tror det kan vara i volym 4 eller nåt sånt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 21, 2009 Anmäl Share Skrivet november 21, 2009 mjo det är pam har för mig att det finns en likande bild i mangan men orkar inte kolla upp det just nu tror det kan vara i volym 4 eller nåt sånt Nu glömde du allt en sak. Dela med dig bilden! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg