Klibbnisse Skrivet oktober 21, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2009 [bild med pumpa] Just det... det är ju redan halloween snart ja! Jag städade upp lite på allmän begäran. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet oktober 21, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet oktober 22, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2009 Dela pls. Är bilden från mang/anime? Vilken? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet oktober 22, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2009 Dela pls. Är bilden från mang/anime? Vilken? this THIS THIIIIS! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet oktober 22, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2009 Dela pls. Är bilden från mang/anime? Vilken? Jag tror det är First Squad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 22, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2009 Dela pls. Är bilden från mang/anime? Vilken? this THIS THIIIIS! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet oktober 22, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2009 Har dock ingen aning om ifall den är från en manga eller anime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet oktober 22, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2009 Tack Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet oktober 22, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2009 Jag tror det är First Squad? första raden i beskrivningen på [...]. "It is 1942." En Barret M82? 1942? tror inte det. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet oktober 22, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2009 Kanske inte, då det också handlar om okulta saker och espers. Att ha "nya" vapen blir då inte så konstigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mossarelli Skrivet oktober 22, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2009 Älska hur den bilden florerar på internet. Fact: Den är spegelvänd Fact: Den är awsome. Ska kolla på den animen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 24, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2009 senaste tillägget till min wallpaper collection. (måste ta tag i och installera om med riktigt, dvs inte RC windows 7, men orkar inte ta tag i det innan tentorna är skrivna. ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 24, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2009 http://pici.se/pictures/swLndAckM.png senaste tillägget till min wallpaper collection. (måste ta tag i och installera om med riktigt, dvs inte RC windows 7, men orkar inte ta tag i det innan tentorna är skrivna. ) :3 Jag har faktiskt fått tag på officiella japanska OS-tan temat med Mizuki Nana som röstar Nanami Madobe - maskoten för Windows 7 för de som förhandsbokat OS:et i Japan. Så himla roligt att höra hennes röst: "oya?", "jaja~n", "pirori~n", "pipo~", "arara~" etc. Och bäst när man stänger av datorn så låter hon precis som Fate Testarossa :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet oktober 24, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2009 Jag har faktiskt fått tag på officiella japanska OS-tan temat med Mizuki Nana som röstar Nanami Madobe - maskoten för Windows 7 för de som förhandsbokat OS:et i Japan. Tell me your secrets, sensei! (^_-)☆wink Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet oktober 24, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2009 Gjorde som Flaskis och installerade också temat, skippar att lägga upp en bild då det är likadan som Flaskis och Dreads. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 28, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2009 Synd att temat är helt jävla horribelt i ljudväg och man får ångest efter att man öppnat och minimerat fönster i fem minuter. Själv är jag lite mer classy. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet oktober 28, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2009 lol wat? Akta fötterna för att det är en bro? Typiskt japansk säkerhet :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mossarelli Skrivet oktober 28, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2009 Sen på engelska: Keep feet under sight when on bridge Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 28, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2009 Favorit i repris. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet oktober 28, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet oktober 29, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2009 så ser mitt ut just nu :D ganska rent å fint Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet oktober 29, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2009 så ser mitt ut just nu :D ganska rent å fint Synd bara att "STEAM" och "STUFF" är felstavat, men vem bryr sig? Jag gillar hur ikonerna matchar bakgrunden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet oktober 29, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2009 så ser mitt ut just nu :D ganska rent å fint Synd bara att "STEAM" och "STUFF" är felstavat, men vem bryr sig? Jag gillar hur ikonerna matchar bakgrunden. jo det vart lite synd att det var tvunget å vara felstavat. Tackar. :D heheh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet november 2, 2009 Anmäl Share Skrivet november 2, 2009 Animétjejerna får ta en pause från bakgrunden efter att jag hittade den här stämningsfulla bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet november 2, 2009 Anmäl Share Skrivet november 2, 2009 Animétjejerna får ta en pause från bakgrunden efter att jag hittade den här stämningsfulla bilden. Jo men den där var inte helt fel. Skulle du vilja dela med dig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg