Gravskopan Skrivet oktober 17, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2009 happy hacking tangentbord givetvis Trevligt tangentbord . När var det senast du gjorde rent det? Jag har haft mitt tangentbord 6 eller 7 år, jag tror jag har mögel på mitt ;O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet oktober 17, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2009 happy hacking tangentbord givetvis Trevligt tangentbord . När var det senast du gjorde rent det? Jag har haft mitt tangentbord 6 eller 7 år, jag tror jag har mögel på mitt ;O Tja, de säger ju att en toalettsits är renare än ett tangentbord... ni har bevisat att det är sant ;) Jag tvättar nog mitt minst en gång i månaden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet oktober 17, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2009 ... tvätta tangentbord? Har aldrig någonsin gjort det... eller jo! En gång! Jag råkade av misstag hälla en kopp varm choklad över tangentbordet (som av en ren tillfällighet råkade vara en del av min fd. laptop) vilket gjorde att jag fick spendera resterande tid av kvällen att plocka loss alla tangenter, torka och tvätta datorn, samt bordet, lägga alla tangenter i en sil och wooka de lite lätt under vattenkranen och sedan försöka få alltsammans på plats igen! Helgnöje! Nej men, utöver det har jag aldrig tvättat mitt tangentbord. Skit finns det ju i det, men den ligger vanligtvis under tangenterna. Det "värsta" är ju dammet som är längst ner mellan varje tangent. Annars lider jag faktiskt inte av det, spegelblankt som det är =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet oktober 17, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2009 ... tvätta tangentbord? Har aldrig någonsin gjort det... eller jo! En gång! Jag råkade av misstag hälla en kopp varm choklad över tangentbordet (som av en ren tillfällighet råkade vara en del av min fd. laptop) vilket gjorde att jag fick spendera resterande tid av kvällen att plocka loss alla tangenter, torka och tvätta datorn, samt bordet, lägga alla tangenter i en sil och wooka de lite lätt under vattenkranen och sedan försöka få alltsammans på plats igen! Jag lider med dig. Inte det roligaste att få dit tangenterna igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 17, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2009 Huh. Minns när den enda gången jag rengjort ett tangentbord vilket var skoldatorn (som minst en annan haft innan mig). Allt damm. Jag mådde illa :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet oktober 17, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2009 Jag fick för mig att dammsuga mitt tangentbord för några år sen. Det var ingen bra idé då det visade sig att alla knappar inte satt riktigt fast. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 18, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2009 Jag fick för mig att dammsuga mitt tangentbord för några år sen. Det var ingen bra idé då det visade sig att alla knappar inte satt riktigt fast. ¦3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mossarelli Skrivet oktober 18, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2009 Tja, efter att äntligen ha startat om datorn kan jag nu printscreena mitt skrivbord! Samtidigt ställer jag mig nog tillsammans med Kenzoku och mossarelli då även jag kör på en CRT-skärm! lol wut? Jag har TFT smalskärm á la Laptop. Tack för att du försökte. Om bilden: Inte världens renaste eller snyggaste skrivbord, men ta en fredagseftermiddag och rensa upp lite. Genvägar och länkar kan ju ligga typ på startmenyn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet oktober 18, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2009 [bild] Dela med dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet oktober 18, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2009 Tja, efter att äntligen ha startat om datorn kan jag nu printscreena mitt skrivbord! [bild] Samtidigt ställer jag mig nog tillsammans med Kenzoku och mossarelli då även jag kör på en CRT-skärm! lol wut? Jag har TFT smalskärm á la Laptop. Tack för att du försökte. Om bilden: Inte världens renaste eller snyggaste skrivbord, men ta en fredagseftermiddag och rensa upp lite. Genvägar och länkar kan ju ligga typ på startmenyn. Jag använder väldigt sällan ikonerna på skrivbordet ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mossarelli Skrivet oktober 18, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2009 Varför ens ha skrivbordsikoner? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 18, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2009 Snabb åtkomst... duh. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 18, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 18, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2009 Kollade precis på din Klibbis och... barnporr? Sånt får man ju gömma undan :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mossarelli Skrivet oktober 18, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2009 Snabb åtkomst... duh. Nej, skräpsamlingsplats. Det enda folk använder skrivbordet till är att samla mängder med skräp. Och barnporr. SNYGGT! Kollade precis på din Klibbis och... barnporr? Sånt får man ju gömma undan ;) Jag såg den med nu. WTF? :D I Lol'd hard. Klibbnisse har förhoppningsvis inga släktingar eller kompissar som använder hans dator. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet oktober 18, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2009 Skräpsamlingsplats. Håller med. Jag har fortfarande en vit bakgrund. Ingen bild, inga ikoner, inget startfält. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mossarelli Skrivet oktober 19, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2009 ^: What? En bild kan du ha åtminstonde. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet oktober 19, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2009 Kollade precis på din Klibbis och... barnporr? Sånt får man ju gömma undan :) Gömma undan? PÖH! Jag tycker inte man skall behöva "gömma" sina egna prylar, det är som att förneka sig själv och den man är! Därför ligger barnporr-mappen där den ligger! =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet oktober 19, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2009 Kollade precis på din Klibbis och... barnporr? Sånt får man ju gömma undan ;) Gömma undan? PÖH! Jag tycker inte man skall behöva "gömma" sina egna prylar, det är som att förneka sig själv och den man är! Därför ligger barnporr-mappen där den ligger! =D Nu blir jag lite rädd för dig Klibbis. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 19, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2009 Kollade precis på din Klibbis och... barnporr? Sånt får man ju gömma undan :) Gömma undan? PÖH! Jag tycker inte man skall behöva "gömma" sina egna prylar, det är som att förneka sig själv och den man är! Därför ligger barnporr-mappen där den ligger! =D Nu blir jag lite rädd för dig Klibbis. :| Var inte det. Vi är helt vanliga människor utåt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 19, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2009 Nu blir jag lite rädd för dig Klibbis. :| Var inte det. Vi är helt vanliga människor utåt. Just det, soleher, du har inget att vara rädd för... ...om du är över 13 år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mossarelli Skrivet oktober 19, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2009 The humour. Ni är helt crazy. ;) Nej, jag har min egen shota-lolimapp gömd i windows nånstans. Men den är inte säker ifall man väljer att visa alla bilder på hela datorn :] Som jag säger, är du över 14 så får du vara med. Men jag sa aldrig i vilken enhet. OH LAWL Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 20, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2009 The humour. Ni är helt crazy. XD http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?p=172915#172915 Det säger allt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet oktober 20, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2009 The humour. Ni är helt crazy. XD http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?p=172915#172915 Det säger allt. =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet oktober 20, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg