flaskis Skrivet september 25, 2009 Anmäl Share Skrivet september 25, 2009 Hur är Thunderbird att använda som mailklient? Typ inget speciellt. Varken bra eller dåligt, den gör det den ska göra :) Har bara inte orkat byta till Outlook eftersom jag inte vet om mailformatet i Thunderbird är kompatibelt med Outlook (dvs importera mail från Thunderbird). Men innerst inne hoppas jag att Thunderbird också får ett "lyft" från 2.x till 3.x som Firefox och blir typ 100 gånger bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet september 25, 2009 Anmäl Share Skrivet september 25, 2009 Hur är Thunderbird att använda som mailklient? En mailklient... varken mer eller mindre, den innehåller ingen kalender så det är väldigt "rakt på sak" så att säga. Dock föredrar jag helt enkelt Gmail framför Thunderbird (som jag använde innan), främst för det oerhört simpla upplägget. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mossarelli Skrivet september 27, 2009 Anmäl Share Skrivet september 27, 2009 Hur är Thunderbird att använda som mailklient? Typ inget speciellt. Varken bra eller dåligt, den gör det den ska göra :) Har bara inte orkat byta till Outlook eftersom jag inte vet om mailformatet i Thunderbird är kompatibelt med Outlook (dvs importera mail från Thunderbird). Men innerst inne hoppas jag att Thunderbird också får ett "lyft" från 2.x till 3.x som Firefox och blir typ 100 gånger bättre. Då stannar jag på gmail. Hur är Thunderbird att använda som mailklient? En mailklient... varken mer eller mindre, den innehåller ingen kalender så det är väldigt "rakt på sak" så att säga. Dock föredrar jag helt enkelt Gmail framför Thunderbird (som jag använde innan), främst för det oerhört simpla upplägget. Tack. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 29, 2009 Anmäl Share Skrivet september 29, 2009 Hur är Gmail-klienten då? Funkar det för andra mail-konton eller är det webgränssnittet ni talar om? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet september 29, 2009 Anmäl Share Skrivet september 29, 2009 Hur är Gmail-klienten då? Funkar det för andra mail-konton eller är det webgränssnittet ni talar om? Gmail är ju helt webbaserad precis som vanligt, men det går att ta den offline med Google Gears (eller Chrome, som har det inbyggt). Det går ju också att använda Gmail som klient till privata emailadresser (inte @gmail.com-adresser) via Google Apps vartill man kan peka sina MX-servrar =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet september 29, 2009 Anmäl Share Skrivet september 29, 2009 ey. offtopic >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 16, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2009 http://i154.photobucket.com/albums/s246 ... ord-20.png Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mossarelli Skrivet oktober 16, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2009 Jag har tyvärr bytt tillbaka från 7 till XP. Det är inte för att 7 suger eller är sämre, det tar 13 GB på hårddisken. När jag hade 7 installerat hade jag 3 GB ledigt, nu har jag 3 GB upptaget. Det är en stor skillnad för folk med bara 40 GB hårddisk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 16, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2009 När jag hade 7 installerat hade jag 3 GB ledigt, nu har jag 3 GB upptaget. Det är en stor skillnad för folk med bara 40 GB hårddisk. O_O Hej 2001. Möt 2009! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet oktober 16, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2009 Och här sitter jag och börjar känna mig begränsad med mina 2700 GB. =P För att inte gå OT: Vi får se hur länge jag orkar ha den här som bakgrund. Inte särskilt länge skulle jag tro. ^^, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet oktober 16, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2009 I jakt på ny bakgrundsbild och nöjt mig med den här för tillfället: OT: Jag känner att mina 2 TB totalt börjar tryta också, frågan är om man ska börja bränna lite... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet oktober 16, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2009 Jag tror det är dags för mig att lägga till en plattskärm på önskelistan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 16, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2009 Jag tror det är dags för mig att lägga till en plattskärm på önskelistan... O_O Vilket århundrade bor ni i, du och mossarelli? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 16, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2009 Jag tror det är dags för mig att lägga till en plattskärm på önskelistan... O_O Vilket århundrade bor ni i, du och mossarelli? 1900-talet! EEEEK! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet oktober 16, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2009 CRT is teh shit! Synd att de är så stora bara. Annars hade jag lätt fortsatt med det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet oktober 16, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2009 Meh, jävla tinypic som förminskar bilden ;( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet oktober 16, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2009 Ja jag börjar också få ont om utrymme med mina 3,2TB Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mossarelli Skrivet oktober 17, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2009 Jag tror det är dags för mig att lägga till en plattskärm på önskelistan... O_O Vilket århundrade bor ni i, du och mossarelli? Sluta mobba mig. Jag har inte cash när jag är arbetslös till att köpa Samsung SSD 200 GB som jag planerade att köpa någon gång. Windows 7 är bättre än XP men jag kan inte ha det just nu. Kenzoku är dock längre bak i tiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet oktober 17, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2009 Och här sitter jag och börjar känna mig begränsad med mina 2700 GB. =P För att inte gå OT: Vi får se hur länge jag orkar ha den här som bakgrund. Inte särskilt länge skulle jag tro. ^^, Dela med dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet oktober 17, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2009 Tja, efter att äntligen ha startat om datorn kan jag nu printscreena mitt skrivbord! Samtidigt ställer jag mig nog tillsammans med Kenzoku och mossarelli då även jag kör på en CRT-skärm! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet oktober 17, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2009 [bild] Dela med dig. Jag fixar det när jag är hemma vid min egen dator igen. Är på bortaplan för tillfället. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 17, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2009 Jag fixar det när jag är hemma vid min egen dator igen. Är på bortaplan för tillfället. =) Du är ju typ aldrig hemma :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet oktober 17, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2009 Jag fixar det när jag är hemma vid min egen dator igen. Är på bortaplan för tillfället. =) Du är ju typ aldrig hemma :P Det ligger faktiskt något i det du säger... ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet oktober 17, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2009 På jobbet (de)motivationsposters från despair.com samt kontorshumidoren happy hacking tangentbord givetvis J.P Krax Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet oktober 17, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2009 happy hacking tangentbord givetvis Trevligt tangentbord . När var det senast du gjorde rent det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg