Solmogen Skrivet maj 25, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 http://data.fuskbugg.se/skalman01/-----------------------Capture.PNG Vacker, skicka bilden <3 Also, Kenzoku: xD http://data.fuskbugg.se/skalman01/583e1 ... 066dd6.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet maj 25, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 http://data.fuskbugg.se/skalman01/-----------------------Capture.PNG Vacker, skicka bilden <3 Also, Kenzoku: xD http://data.fuskbugg.se/skalman01/583e1 ... 066dd6.jpg *saved* Seriöst, hade jag inte haft min nedrans CRT-skärm i 4:3 så hade jag använt den istället för "min personliga favorit". :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet maj 25, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 Seriöst, hade jag inte haft min nedrans CRT-skärm i 4:3 så hade jag använt den istället för "min personliga favorit". :3 Din "personliga favorit" är ju mer 16:10 än 4:3... Sen är ju Haruhi-bakgrunden närmare 4:3 än 16:10/9. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet maj 25, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 Seriöst, hade jag inte haft min nedrans CRT-skärm i 4:3 så hade jag använt den istället för "min personliga favorit". :3 Din "personliga favorit" är ju mer 16:10 än 4:3... :roll: Sen är ju Haruhi-bakgrunden närmare 4:3 än 16:10/9. För det första har inte det någon som helst betydelse när det gäller en helt vit bild. Jag kan använda den bilden som bakgrundsbild utan att tänka på att det ser "konstigt ut". För det andra så postade jag bara någon random vit bakgrund för att jag inte orkade lägga upp en meningslös, vit bild på en FTP eller annan foto-sida, och sedan lägga upp den här, bara för att måtten ska stämma med vad jag använder på min skärm. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om du tog dig illa vid för att jag la upp "fel" bild... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 25, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet maj 25, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 Nej, jag godtar inte din ursäkt. Poängen med den här tråden är att ta en skärmdump på ditt skrivbord (alternativt fotografera det skrivbord du sitter vid), inte posta random bakgrund som man hittat på Internet. >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet maj 25, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 Nej, jag godtar inte din ursäkt. Poängen med den här tråden är att ta en skärmdump på ditt skrivbord (alternativt fotografera det skrivbord du sitter vid), inte posta random bakgrund som man hittat på Internet. Håller med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet maj 25, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 Nej, jag godtar inte din ursäkt. Poängen med den här tråden är att ta en skärmdump på ditt skrivbord (alternativt fotografera det skrivbord du sitter vid), inte posta random bakgrund som man hittat på Internet. >:) Håller med. Happ. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 25, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 Ironin i denna tråd är så tjock att den kan skäras med kniv D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet maj 25, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 Jag bytte! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet maj 25, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 Jag bytte! Grymt snygg, den vill jag ha! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet maj 25, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 Jag bytte! Grymt snygg, den vill jag ha! Och där får du den, tror det är menybilden till BD releasen av Memories om jag minns rätt. Om det nu är så har jag även, Metorpolis, Gits och Gits SAC. Hojta om någon vill att jag skall ladda upp dem. edit: verkar dock som om den blev skalad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet maj 26, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet maj 26, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2009 [bild] Mycket fin måste jag säga. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet maj 27, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2009 [bild] Can I has original?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet maj 27, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2009 Mycket fin måste jag säga. :) Det tycker jag med. ^-^ Can I has original?? Das original: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet maj 27, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2009 Man tackar! Glömde fråga om den finns i 1920x1200? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 27, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2009 Hur ofta behöver ni citera samma jäkla bild? =/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 27, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2009 Hur ofta behöver ni citera samma jäkla bild? =/ 5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet maj 27, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2009 Vissa forum har ett script eller nåt som gör om bilder inom citat till länkar istället. Kanske kan vara nåt att kika på om ni tycker det är jobbigt när folk citerar bilder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet maj 27, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2009 Man tackar! Glömde fråga om den finns i 1920x1200? 1920x1200. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet maj 27, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2009 @Saya: Gomen.... ska försöka tänka på det nästa gång... @Voffe: Arigatou :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet maj 31, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2009 Personligen så tyckte jag den såg bättre ut om man tog bort texten där det står copyright och att det är maskoten till en viss torrentsida för anime fansubs så jag kanske inte får lov att ladda upp den nya verisionen så den får stanna på min dator, här är iaf originalet. Synd bara att den inte fanns i rätt format för min skärm så den klipper bort lite i under och överkant men det är sånt man får leva med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet juni 1, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2009 http://rei.evangelion.se/xxx.jpg Ni under 18 får ej klicka på länken! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 1, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2009 Nytt på jobbet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg