Hardan Skrivet mars 24, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2009 var tanken att det skulle vara en stor bild? isf är det inte det. Det funkade innan! Men nu kan jag inte ens se den stora bilden på flaskis länk, får bara en miniatyr där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet mars 27, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2009 Black Rock Shooter var det, tack. Här är figuren i fråga: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet mars 27, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet mars 27, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2009 Black Rock Shooter var det, tack. Här är figuren i fråga: Den vart riktigt fin riyu, vart köpten du den? Skulle uppskattas mycke. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet mars 27, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2009 Den vart riktigt fin riyu, vart köpten du den? Skulle uppskattas mycke. :P Som jag sa så släpps den i augusti. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 27, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2009 Black Rock Shooter var det, tack. Här är figuren i fråga: http://www.figurakuen.net/img/db/_gsc/gsc_brs_00.jpg Så var det! Den där figuren är allt riktigt nice. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet mars 27, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet mars 27, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2009 Så var det! Den där figuren är allt riktigt nice. Synd bara att den är någon hundralapp för dyr. Men helt klart är det en av de snyggaste figurerna som släpps i år. Att den fortfarande går att förbeställa hos de flesta webbutiker frestar lite, man kanske ska lägga en beställning trots allt. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet mars 29, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 30, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 30, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2009 http://share.saya.se/desk/apr09.png Originalet, tack! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urax Skrivet mars 30, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2009 Primära datorn Sekundära datorn Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 30, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2009 Originalet, tack! :) http://share.saya.se/desk/apr09raw.png Men jag tröttnade fort! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 31, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2009 På jobbet är det rött Vänster skärm: Höger skärm: Laptopen: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet mars 31, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2009 Har svårt för att bestämma mig, men det har ni nog märkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 1, 2009 Anmäl Share Skrivet april 1, 2009 ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 1, 2009 Anmäl Share Skrivet april 1, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet april 6, 2009 Anmäl Share Skrivet april 6, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 6, 2009 Anmäl Share Skrivet april 6, 2009 Varför stryker du över systray, "Windows Live" och "Windows Media Player"? ._. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 6, 2009 Anmäl Share Skrivet april 6, 2009 Hemliga grejer vettu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet april 6, 2009 Anmäl Share Skrivet april 6, 2009 Fan va alla byter bakgrundsbilder hela tiden : / Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet april 6, 2009 Anmäl Share Skrivet april 6, 2009 Varför stryker du över systray, "Windows Live" och "Windows Media Player"? ._. Ingen aning, en gammal vana jag har, så fort jag går in på paint så tar jag bort det av någon konstig anledning Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet april 9, 2009 Anmäl Share Skrivet april 9, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 10, 2009 Anmäl Share Skrivet april 10, 2009 http://pici.se/pictures/YBSPZPNSz.jpg Orginalet, tack. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 10, 2009 Anmäl Share Skrivet april 10, 2009 http://pici.se/pictures/YBSPZPNSz.jpg Orginalet, tack. :3 I second that, även om Kyou fortfarande är > * ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg