Pthia Skrivet mars 17, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2009 Snyggt mönster ZOiD, lite skrikig vid första anblicken men inte så farlig att titta på efter en stund :P Vilket program gör du dem i? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZOiD Skrivet mars 18, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2009 Snyggt mönster ZOiD, lite skrikig vid första anblicken men inte så farlig att titta på efter en stund :P Vilket program gör du dem i? En trevlig liten editor som heter Apophysis http://www.apophysis.org Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 19, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 20, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 20, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2009 Dela plz! :D Och tack för påminnelsen! Ska inte glömma bort att installera Windows 7 denna helg! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 20, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2009 Dela plz! :D Varsågod Och tack för påminnelsen! Ska inte glömma bort att installera Windows 7 denna helg! Mycket bra idé tycker jag, är nog det bästa OS:et som jag har kört med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet mars 20, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2009 Och tack för påminnelsen! Ska inte glömma bort att installera Windows 7 denna helg! Mycket bra idé tycker jag, är nog det bästa OS:et som jag har kört med. Instämmer. Windows 7 är väldigt bra om inte det bästa Windows hittills. Synd bara att Punkbuster inte vill fungera som det ska när man försöker spela CoD4 på Windows 7 x64 :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet mars 20, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2009 :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpiXx Skrivet mars 21, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2009 Betan tar ju slut nu (snart), här har ni en fiiiiin bild från min bärbara :D För er som undrar kan den där datorn köra de flesta spela också. Wine rules helt enkelt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 21, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2009 Äntligen dags för något nytt efter nästan tre månader, och vad passar inte bäst för tiden då dagarna blir längre än nätterna än Aria och en härlig bild på Akari under Aqua Alta? :3 Btw, jag testade att installera Windows 7, men min installation var bara en x86, så jag hade bara 3,5 GB ram :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet mars 21, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2009 Flaskia! Shääär! :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 21, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2009 Flaskia! Shääär! :O Here it is! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet mars 22, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2009 Flaskis dunder fail. du länkade till den krympta bilden :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 22, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2009 Flaskis dunder fail. du länkade till den krympta bilden :P Nej har stött på samma fel själv, det är pici som inte vill visa länkade bilder som är större än 1MB. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 22, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2009 Flaskis dunder fail. du länkade till den krympta bilden :P Som Negi säger. Visste själv inte att Pici gjorde så. Edit: Testade att länka till bilden i "full storlek", men den länkade bara den lilla bilden, så denna länk lär funka: http://www.pici.se/382999/?size=fullsize (Möjligtvis måste du köra en F5 på sidan då den lär ta den lilla bilden som du har sparat i cache) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet mars 23, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 Edit: Testade att länka till bilden i "full storlek", men den länkade bara den lilla bilden, så denna länk lär funka: http://www.pici.se/382999/?size=fullsize (Möjligtvis måste du köra en F5 på sidan då den lär ta den lilla bilden som du har sparat i cache) Annars kan man göra såhär: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 23, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 var tanken att det skulle vara en stor bild? isf är det inte det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet mars 23, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 Besluts ångest. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 23, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 Annars kan man göra såhär: Hardy dunder fail. du länkade till den krympta bilden :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet mars 23, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 Kekens bakgrund: Vem är det där?! Det kommer en figur på henne i augusti som ser grymt snygg ut, men jag har ingen aning om varifrån hon kommer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet mars 23, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 Kekens bakgrund: Vem är det där?! Det kommer en figur på henne i augusti som ser grymt snygg ut, men jag har ingen aning om varifrån hon kommer. Jag har för mig att det är någon karaktär från Vocaloid, inte helt säkert. Rätta mig någon om jag har fel. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 23, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 Kekens bakgrund: Vem är det där?! Det kommer en figur på henne i augusti som ser grymt snygg ut, men jag har ingen aning om varifrån hon kommer. Jag har för mig att det är någon karaktär från Vocaloid, inte helt säkert. Rätta mig någon om jag har fel. :P Ser inte ut som Hatsune Miku. Men.. Ge oss länk till bakgrundsbilden! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet mars 23, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 Kekens bakgrund: Vem är det där?! Det kommer en figur på henne i augusti som ser grymt snygg ut, men jag har ingen aning om varifrån hon kommer. Jag har för mig att det är någon karaktär från Vocaloid, inte helt säkert. Rätta mig någon om jag har fel. :P Ser inte ut som Hatsune Miku. Men.. Ge oss länk till bakgrundsbilden! Tycker det liknar den här väldigt mycket: Så det borde la vara Miku? : O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet mars 23, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 Kekens bakgrund: Vem är det där?! Det kommer en figur på henne i augusti som ser grymt snygg ut, men jag har ingen aning om varifrån hon kommer. Jag har för mig att det är någon karaktär från Vocaloid, inte helt säkert. Rätta mig någon om jag har fel. :P Ser inte ut som Hatsune Miku. Men.. Ge oss länk till bakgrundsbilden! Här har du flaskis http://www.gelbooru.com/index.php?page= ... &id=462656 Hoppas det duger, pici ville tyvär inte funka just nu, så det får bli en direkt länk där jag fick den ifrån. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet mars 23, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 Har sett den här och där, och här står det ju faktsikt vocaloid i titeln. Tycker det liknar den här väldigt mycket: Så det borde la vara Miku? : O Oh, den fanns ju i DA descriptionen, så aa, det borde la vara Miku :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg