Avathar Skrivet oktober 17, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2008 Go go Eureka 7 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet oktober 18, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2008 Mitt skrivbord är mest awesome. XD Klicka för stor bild~! :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet oktober 19, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2008 Mitt skrivbord är mest awesome. XD Klicka för stor bild~! :3 vad är det du försöker visa här? jag ser allt förutom ditt skrivbord. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet oktober 19, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2008 Mitt skrivbord är mest awesome. XD Klicka för stor bild~! :3 vad är det du försöker visa här? jag ser allt förutom ditt skrivbord. Det jag funderar mest över just nu är huruvida du var ironisk eller ej. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 19, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2008 Det jag funderar mest över just nu är huruvida du var ironisk eller ej. :) En liten ledtråd kanske hade varit på sin plats. Även om... Spoiler ...jag kan gå med på en distinktion mellan skrivbord och datorbord. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet oktober 20, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2008 Äh, skitsamma. Ni är uppenbarligen för seriösa för sånt här. :( Det är mitt IRL-skrivbord (om ni nu vill kalla det för datorbord så sure, fast jag flyttar bort tangentbordet när jag gör läxor och annat pappersskrivarbete, så skrivbord+datorbord om ni så vill då). Sorry, ska inte hända igen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 20, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2008 Äh, skitsamma. Ni är uppenbarligen för seriösa för sånt här. :( Det är mitt IRL-skrivbord (om ni nu vill kalla det för datorbord så sure, fast jag flyttar bort tangentbordet när jag gör läxor och annat pappersskrivarbete, så skrivbord+datorbord om ni så vill då). Sorry, ska inte hända igen! Jag tror snarare att alla gjorde narr av DigBick som inte fattade vad ett skrivbord är xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet oktober 20, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2008 Åhå..! Nu förstår jag! :3 Men då kunde väl bara DigBick ha blivit omciterad, jag blev ju helt förvirrad och trodde det var jag som var konstig osv! D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet oktober 20, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2008 ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet oktober 20, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2008 Följer trenden.....orkade inte ta en ny bild så det får bli en från i somras någongång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 20, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2008 Mitt "skrivbord" för tillfället. Jag sitter i den där soffan längst ut med kablar utspritt överallt. Jätteroligt. (Azumanga omnibusen på lådan bredvid o/ och sedan står det en 37" HDTV på tvbänken där nu) Sedan mitt riktiga fina skrivbord som är awesome. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet oktober 20, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2008 Vad är det där för kul tema till windows? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 20, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2008 Mitt "skrivbord" för tillfället. Jag sitter i den där soffan längst ut med kablar utspritt överallt. Jätteroligt. (Azumanga omnibusen på lådan bredvid o/ och sedan står det en 37" HDTV på tvbänken där nu) En Dell-laptop! :O :3 Gravskopan: Vi har samma skrivbord! xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 20, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2008 Min domedagsmaskin i bakgrunden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 20, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2008 Vad är det där för kul tema till windows? http://lassekongo83.deviantart.com/art/ ... -101061172 En Dell-laptop! :O :3 Tyvärr. Det första som ryker när jag börjar plugga på annan ort. Då får det nog bli något bättre. Kanske en Mac. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet oktober 21, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 21, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2008 Woah! And i mean WOAH! Finns det någon original sås till själva bilden? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet oktober 21, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2008 har bara i 1024x768. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 21, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2008 Jomen det är ju helt ok. Man tackar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet november 2, 2008 Anmäl Share Skrivet november 2, 2008 Skrivbordet: (ja, jag vet, kass mobilkamera) Och skrivbordet med den underbart vackra Charlize Theron som bakgrundsbild: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 6, 2008 Anmäl Share Skrivet november 6, 2008 Jag pusslade ihop denhär bilden här om dagen. Visst den fyller inte ut skärmen, men aaah vilken figur hon har. :D Ihoppusslad av 4 skärmdumpad och filtrerat en del för att ta fram färgerna och få skarpare kantlinjer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet november 6, 2008 Anmäl Share Skrivet november 6, 2008 sauce pLZ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 6, 2008 Anmäl Share Skrivet november 6, 2008 sauce pLZ? asså... den är screenshottad ur ett avsnitt och uppiffad i photoshop, om det besvarar din fråga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet november 6, 2008 Anmäl Share Skrivet november 6, 2008 .... vilken animé? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 6, 2008 Anmäl Share Skrivet november 6, 2008 .... vilken animé? ser ut som black lagoon säsong 2(?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg