Gravskopan Skrivet oktober 3, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2008 Sceleris är det en Allack du har? (stolen alltså), min "setup" eller vad man nu skall kalla det ser nästan identisk ut med din ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 3, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2008 Det är någon billig datorstol köpt på Jysk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet oktober 3, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2008 Det är någon billig datorstol köpt på Jysk. jaha, den var jävligt lik iaf! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 4, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2008 Det är någon billig datorstol köpt på Jysk. jaha, den var jävligt lik iaf! Vet du vad det betyder? Att vi är datorstolsbröder! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 4, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2008 Det är någon billig datorstol köpt på Jysk. jaha, den var jävligt lik iaf! Vet du vad det betyder? Att vi är datorstolsbröder! Jag då? ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet oktober 4, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2008 Det är någon billig datorstol köpt på Jysk. jaha, den var jävligt lik iaf! Vet du vad det betyder? Att vi är datorstolsbröder! Jag då? ;_; Har du en Allack? Eller en som liknar den? Då är du välkommen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet oktober 4, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2008 Det är någon billig datorstol köpt på Jysk. jaha, den var jävligt lik iaf! Vet du vad det betyder? Att vi är datorstolsbröder! Jag har en sån också :D tror jag, den är väldigt lik iaf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 4, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 4, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2008 gief wallpaper Saya. Sen är det nån form av msn klient du har där? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 7, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet oktober 7, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2008 Både skalet och musikprogrammet ser väldigt nice ut. Var hittar man såna där skal? För det där är väl windows? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 7, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2008 Både skalet och musikprogrammet ser väldigt nice ut. Var hittar man såna där skal? För det där är väl windows? Yes. Det är Windows. Jag har tagit det här ifrån deviantart av en kille som kallar sig lassekongo83. Man behöver en patchad uxtheme.dll-fil, men det finns installers för det :) Musikprogrammet är förövrigt Spotify som släpptes idag o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet oktober 9, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2008 Ny installerat Windows så då fick det bli en ny bakgrundsbild. Älskar den "cleana" känslan man får efter att ha installerat ett nytt OS. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet oktober 11, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet oktober 15, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet oktober 15, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 15, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2008 Giev bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet oktober 15, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2008 Giev bild! Vassego', har den bara i 1440x900 men jag hoppas att det duger :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet oktober 16, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2008 Jag vet ju vad du har för skärm flaskis, så jag gjorde en 1920x1080 åt dig. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 16, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2008 Jag vet ju vad du har för skärm flaskis, så jag gjorde en 1920x1080 åt dig. ;) Va, det är ju 1680x1050 alternativet 1920x1200 som gäller för widescreenskärmar för datorer :S Qvarfordt, finns den bara i den upplösningen? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet oktober 16, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2008 Va, det är ju 1680x1050 alternativet 1920x1200 som gäller för widescreenskärmar för datorer :S Qvarfordt, finns den bara i den upplösningen? :O My bad... klockan var mycket och hjärnan hade gått och lagt sig redan. 1680x1050 1920x1200 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 16, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2008 Va, det är ju 1680x1050 alternativet 1920x1200 som gäller för widescreenskärmar för datorer :S Qvarfordt, finns den bara i den upplösningen? :O My bad... klockan var mycket och hjärnan hade gått och lagt sig redan. 1680x1050 1920x1200 Alltså, skala upp en bild via photoshop kan jag också :P Man vill liksom ha en högre upplösning eftersom upscales alltid = suddiga Men tack för försöket! Noob >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet oktober 16, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2008 ...Qvarfordt, finns den bara i den upplösningen? :O ... Noob >:D Jag har den bara i den upplösningen, men den finns i högre här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 16, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2008 Jag har den bara i den upplösningen, men den finns i högre här. Tack :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 16, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg