Qvarfordt Skrivet september 11, 2008 Anmäl Share Skrivet september 11, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet september 11, 2008 Anmäl Share Skrivet september 11, 2008 Det var ett tag sedan sist... får bjussa på en ny. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 11, 2008 Anmäl Share Skrivet september 11, 2008 Giiiiiive!!! Yami-chan <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet september 11, 2008 Anmäl Share Skrivet september 11, 2008 Giiiiiive!!! Yami-chan <3 Vassego' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet september 13, 2008 Anmäl Share Skrivet september 13, 2008 Hösten har kommit och vad passar inte bättre än en "höstig" bakgrund: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 13, 2008 Anmäl Share Skrivet september 13, 2008 Vassego' Tackar :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet september 17, 2008 Anmäl Share Skrivet september 17, 2008 Dags för ett bytte igen.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet september 17, 2008 Anmäl Share Skrivet september 17, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet september 17, 2008 Anmäl Share Skrivet september 17, 2008 Dags för ett bytte igen.... "Nu får du ta och dela med dig" ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 18, 2008 Anmäl Share Skrivet september 18, 2008 ¦3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet september 18, 2008 Anmäl Share Skrivet september 18, 2008 ¦3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet september 18, 2008 Anmäl Share Skrivet september 18, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet september 18, 2008 Anmäl Share Skrivet september 18, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet september 19, 2008 Anmäl Share Skrivet september 19, 2008 http://i154.photobucket.com/albums/s246 ... ord-16.jpg I just couldn't help myself. It was too cute ^.^ Alla jäkla ikoner på skrivbordet är bara tills jag orkar lägga över bilder och riktig musik till den här datorn >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet september 19, 2008 Anmäl Share Skrivet september 19, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 19, 2008 Anmäl Share Skrivet september 19, 2008 http://i154.photobucket.com/albums/s246/Volbla/skrivbord-16.jpg I just couldn't help myself. It was too cute ^.^ Alla jäkla ikoner på skrivbordet är bara tills jag orkar lägga över bilder och riktig musik till den här datorn >_> Så jävla fail bara att det står "meron pan BEAAMU" på blackborden i den wallpapern >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 19, 2008 Anmäl Share Skrivet september 19, 2008 Där är flickan i mina drömmar.. ;__; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet september 20, 2008 Anmäl Share Skrivet september 20, 2008 http://i154.photobucket.com/albums/s246/Volbla/skrivbord-16.jpg I just couldn't help myself. It was too cute ^.^ Alla jäkla ikoner på skrivbordet är bara tills jag orkar lägga över bilder och riktig musik till den här datorn >_> Så jävla fail bara att det står "meron pan BEAAMU" på blackborden i den wallpapern >_> Det är ju kul :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 20, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet september 20, 2008 Så jävla fail bara att det står "meron pan BEAAMU" på blackborden i den wallpapern >_> Det är ju kul :D Jag undrar om han inte syftade på att det stod "BEAMUUU" (med "be" och "a" som separata, uttalade stavelser) istället för typ... "BIIIMU". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 20, 2008 Anmäl Share Skrivet september 20, 2008 Så jävla fail bara att det står "meron pan BEAAMU" på blackborden i den wallpapern >_> Det är ju kul :D Jag undrar om han inte syftade på att det stod "BEAMUUU" (med "be" och "a" som separata, uttalade stavelser) istället för typ... "BIIIMU". Nej. Jag kollade på artistens blogg, och han erkände själv att han gjort denna pinsamma felstavning. Han sa även att han ska snarast möjligt släppa en ny revision där detta är korrigerat ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 20, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet september 20, 2008 Jag undrar om [flaskis] inte syftade på [...] Nej. Vad syftade du på då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet september 20, 2008 Anmäl Share Skrivet september 20, 2008 Jag undrar om han inte syftade på att det stod "BEAMUUU" (med "be" och "a" som separata, uttalade stavelser) istället för typ... "BIIIMU". A jo, det är ju lite vajsing ifs :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 21, 2008 Anmäl Share Skrivet september 21, 2008 Jag undrar om [flaskis] inte syftade på [...] Nej. Vad syftade du på då? Nvm, jag var trött och läste inte din post ordentligt >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 25, 2008 Anmäl Share Skrivet september 25, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet september 25, 2008 Anmäl Share Skrivet september 25, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg