Bareus Skrivet juli 7, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2008 http://i154.photobucket.com/albums/s246/Volbla/skrivbord-12.jpg Skaffade rätt nyss eftersom bärbara blåstes. Inte riktigt vad jag ville ha dock. Är kräsen när det gäller bakgrunder :) Kan du dela med dig, var hittade du denna bild? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 7, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2008 http://i154.photobucket.com/albums/s246/Volbla/skrivbord-12.jpg Skaffade rätt nyss eftersom bärbara blåstes. Inte riktigt vad jag ville ha dock. Är kräsen när det gäller bakgrunder :) Ja men den vill jag ha ;) dela med dig ^^ Btw jag hittade den på mini tokyo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 8, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2008 Tror jag hittade den på 4chan, men isf är den tråden redan borta o.o Men yeah, hittade på minitokyo, men då måste man la regga sig först :) http://gallery.minitokyo.net/view/283203/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet juli 8, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet juli 10, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 10, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2008 Giev originalet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 10, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2008 ¦3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 11, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2008 Eroge xD Vad tusan är allt du har på dina hårddiskar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 11, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2008 Vad tusan är allt du har på dina hårddiskar? Anime, anime, anime, anime, manga, manga, musik, musik, spel, eroge eroge :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 Precis som det ska va då ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 14, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 29, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2008 :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 29, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2008 Oj. Det är nåt man skulle vilja ha liggandes på skrivbordet o.o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 29, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2008 Oj. Det är nåt man skulle vilja ha liggandes på skrivbordet o.o Hittade denna också. Riktigt somrig :3 Synd att den inte är i widescreenformat bara :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juli 29, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2008 Jag vet ju allafall vad motivet för den bilden är... (ja jag har precis däckat två av dom med en välriktad baseboll) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 29, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2008 vilket våldsamt spel det måste vara o.O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet juli 29, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2008 Vem fan tog bort mitt inlägg? Ställer frågan igen till Volbla: Ett barn? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 29, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2008 Jag vet ju allafall vad motivet för den bilden är... (ja jag har precis däckat två av dom med en välriktad baseboll) Nooo, Kudo :( Fan, Little Busters måste spelas :3 Men vad Kudo är söt <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 29, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2008 hmm detta är ju dock ingen walli direkt men jag gillar den verkligen, och texten om jag har förstått den korrekt *Se ditt ljus är där borta* gör den till min favorit bild just nu har rådfrågat DB och han tycker detta är bättre *Se där borta, där är ditt ljus* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 30, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2008 har rådfrågat DB och han tycker detta är bättre *Se där borta, där är ditt ljus* Tycker också att det där låter bättre :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet augusti 12, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet augusti 12, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2008 *drool* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet augusti 12, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2008 Ställer frågan igen till Volbla:Ett barn? Ett tecknat barn =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet augusti 13, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 17, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg