flaskis Skrivet juni 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2008 Därför att Makoto Shinkai är ett geni osv osv. Försökt lista ut med hjälp av herr Shinkais namn vad det där är men jag lyckas inte. Hjälp? :3 noob ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2008 ;) Kan ju inte hålla koll på allting! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 19, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2008 Fixade den nyss. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 19, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juni 19, 2008 Balsa... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet juni 19, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2008 Så skönt de få gånger som den kvinnliga huvudrollen faktiskt är en kvinna. <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 19, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2008 Haru måste vara bland dom hårdaste kvinnliga karaktärerna som har skapats <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet juni 21, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2008 Haru måste vara bland dom hårdaste kvinnliga karaktärerna som har skapats <3 Nu får du dela med dig. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 21, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2008 Det gör jag mer än gärna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juni 21, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2008 Min laptop Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet juni 21, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2008 Min laptop lolikon! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juni 21, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2008 Min laptop lolikon! haha, kan det verkligen klassas som det? ;P Både jag och min far finner bilden extremt rolig. Tycker den är klockren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet juni 23, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 23, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2008 Tack Najica för bakgrundsbilden :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet juni 27, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet juni 27, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 27, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2008 Åhå, vilket perfekt motiv :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet juni 27, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2008 Jag testade Ubuntu idag, funderar nu på om jag ska installera det parallellt med Windows. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 3, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2008 Fråga mig inte varför det står "meron pan beamu" [beamu] istället för [biimu] ビーム istället. Han som gjorde wallpapret failade hårt där D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet juli 3, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2008 Fråga mig inte varför det står "meron pan beamu" [beamu] istället för [biimu] ビーム istället. Han som gjorde wallpapret failade hårt där D: Glömt inte vem du fick wallpapret utav ;) Här kommer mitt nya skrivbord med nya datorn, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dist Skrivet juli 4, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet juli 5, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2008 B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 6, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2008 http://i154.photobucket.com/albums/s246 ... ord-12.jpg Skaffade rätt nyss eftersom bärbara blåstes. Inte riktigt vad jag ville ha dock. Är kräsen när det gäller bakgrunder :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 6, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2008 http://i154.photobucket.com/albums/s246/Volbla/skrivbord-12.jpg Skaffade rätt nyss eftersom bärbara blåstes. Inte riktigt vad jag ville ha dock. Är kräsen när det gäller bakgrunder :) Vad är pedobearplz för fil? Direct source for loli? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet juli 6, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2008 Har piffat upp mitt skrivbord lite :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 6, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2008 Vad är pedobearplz för fil? Direct source for loli? Haha. Näe, det är bara en liten bild på pedobear xD Tycker han är så snygg. Tänkte göra en msn-smiley av honom, men den blev sådär jätteliten som alla andra smileys där >_> Liek 10x10 pixlar. Surt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg