Saya Skrivet maj 19, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet maj 20, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 20, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 27, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2008 Nu blir Fate utbytt mot Kallen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 28, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2008 "This image or video violated our terms of use" Man blir ju lite nyfiken på vad du har för bakgrund nu faktiskt... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 28, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2008 "This image or video violated our terms of use" Man blir ju lite nyfiken på vad du har för bakgrund nu faktiskt... :) Vems bakgrund säger så? Edit: Boda, är det där en ikon till Lovedeath jag ser på ditt skrivbord? ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 28, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2008 Edit: Boda, är det där en ikon till Lovedeath jag ser på ditt skrivbord? ;D Du måste se i synne ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 28, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2008 ^^ Btw, nu fick jag också felmeddelandet att bilden är borttagen. Pici.se FTW! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 28, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2008 vilken bild? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 28, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2008 ahaa nu fick jag det också ^^ ajja här kommer den igen då då så flaskis där får du 3 spel till ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 28, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2008 jag menade bodas bild, det står så fortfarande för mig... Boda grymt walllpaper SKICKA!! lite synd att det inte är CC dock :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet maj 29, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet maj 29, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 coool, kan man få orginalet plx? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet maj 29, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 Jadå. Här har du :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juni 10, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2008 5cm x1080 Här är bilden i härliga 1920x1080.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet juni 16, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2008 this guy is bad ass Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet juni 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2008 Fixade till slut Vista. Rätt så nöjd faktiskt, förutom att man måste koppla ur alla hårddiskar förutom systemdisken vid installation eftersom Vista annars skriver in bootinformationen på en annan hårddisk (stort LOL) Nu se mitt skrivbord ut såhär, gillar hårddiskgadgeten :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet juni 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2008 Fixade till slut Vista. Rätt så nöjd faktiskt, förutom att man måste koppla ur alla hårddiskar förutom systemdisken vid installation eftersom Vista annars skriver in bootinformationen på en annan hårddisk (stort LOL) Nu se mitt skrivbord ut såhär, gillar hårddiskgadgeten ;) Du vet väl att vista kräver mer RAM än XP. Så då är XP mycket bättre. Har ni en IRC kanal? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2008 Har ni en IRC kanal? :O Officiell chatt! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2008 Du vet väl att vista kräver mer RAM än XP. Så då är XP mycket bättre. Har ni en IRC kanal? :O Har 2 GB, snart 4 så det är lugnt ^^ Och ja, vi har en irc-kanal som kakan skickade en länk till ;) Även om han aldrig är aktiv där ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet juni 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2008 Du vet väl att vista kräver mer RAM än XP. Så då är XP mycket bättre. Har ni en IRC kanal? :O Har 2 GB, snart 4 så det är lugnt ^^ Och ja, vi har en irc-kanal som kakan skickade en länk till ;) Även om han aldrig är aktiv där ;_; Ojoj, Här har man ju 1 gb. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typeZERO Skrivet juni 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2008 Därför att Makoto Shinkai är ett geni osv osv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2008 Därför att Makoto Shinkai är ett geni osv osv. Försökt lista ut med hjälp av herr Shinkais namn vad det där är men jag lyckas inte. Hjälp? :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juni 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2008 Byousoku 5 Centimeter a.k.a 5cm Per Second Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg