Sceleris Skrivet januari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2008 Ett nytt år, en ny bakgrund. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2008 Ett nytt år, en ny bakgrund. Sceleriiiis *flörta* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 1, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 1, 2008 Sceleriiiis *flörta* Haaai~? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2008 Kan jag få denna däringa bakgrundsbilden tack. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 1, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 1, 2008 Kan jag få denna däringa bakgrundsbilden tack. :3 Originalet är här. ;3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet januari 2, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2008 ”Companion cube” stod högst upp på min önskelista förra året (nära jag skrev i år :P), men jag fick ingen så den får pryda mitt elektroniska skrivbord istället. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet januari 2, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet januari 3, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2008 http://www.induce.nu/bilder/wallisar/rakisuta.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet januari 4, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2008 Share the Maki-Love! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet januari 4, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet januari 4, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2008 Mullvad3n du måste bara så dela med dig. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet januari 5, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2008 Mullvad3n du måste bara så dela med dig. ;) Jamenvisst ^^ Alltid kul att dela med sig av dom bilder jag gör :D Ps. Om du inte har en widescreen så är det bara att säja till så fixar jag bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 5, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2008 Btw, Mullvad3n, orginalet är snyggare. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zefiris Skrivet januari 5, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2008 Inte sådär jättemärkvärdigt direkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet januari 5, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2008 Man tackar man tackar Mullvad3n Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet januari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2008 Nytt år. Ny dator. Ny skärm. Calls for a change of wallpaper. Det var skönt att slippa den gamla CRT:n ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2008 laptopen efter att ha bytt till fluxbox; vet någon förresten vem artisten är och vart man kan hitta fler i den stilen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2008 laptopen efter att ha bytt till fluxbox; vet någon förresten vem artisten är och vart man kan hitta fler i den stilen? Den där har jag också! ;) Fast inte som wallpaper just nu. Den är snygg. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet januari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2008 Den var riktigt snygg! Kan du inte dela med dig av originalet, Dread? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2008 Roger - Dita style Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2008 Den var läcker! *joink* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fujiwara Skrivet januari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2008 Inte för att jag vet hur man tar en bild på sitt skrivbord men era bilder är jätte fina ;) Vart i helvete får ni era Anime wallpaper.. Om ni har någon slags wallpaper som beskriver japan, lite lockande så typ "kom till japan" "lev ett riktigt liv" jag vet inte men något, hjälp till gärna jag letar för fullt, lär japanska så... :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2008 Inte för att jag vet hur man tar en bild på sitt skrivbord men era bilder är jätte fina Du tar en bild på din monitor med en digitalkamera, laddar över bilden till datorn, komprimerar och lägger upp den på pici.se. Lätt som en plätt. Print screen fungerar också. Vart i helvete får ni era Anime wallpaper.. Internet. Testa "anime wallpapers" på Google eller nå'. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet januari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2008 Animepaper.net är mycket bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fujiwara Skrivet januari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2008 Animepaper.net är mycket bra. merci madame? ;) ska kolla upp de!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg