elmor Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 har sett alla avsnitten som kommit ut, tyckte den var bra i början men den börjar bli lite sämre nu i dom senaste avsnitten... undrar vad den där dimman kommer ifrån, vissa säger att det är subbarna som lagt in den men jag skulle tro att dom censurerat den redan innan sändningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 Skulle tippa på vattenånga från det varma badet. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elmor Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Skulle tippa på vattenånga från det varma badet. ;) i början kanske, men det blir liksom samma "ånga" när dom är inne i ett vanligt rum också... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Skulle tippa på vattenånga från det varma badet. ;) i början kanske, men det blir liksom samma "ånga" när dom är inne i ett vanligt rum också... Om du menar sådan "ånga" som vid 3.15 i avsnitt 5 så skulle jag nog säga att det visar hur förbannad Kirie är :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet september 8, 2004 Anmäl Share Skrivet september 8, 2004 Fast vattenångan är väl bara en typ av censur, i "Megami" (en Jappansk anime tidning) är det banne mig ingen ånga på de bilder de visar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet september 16, 2004 Anmäl Share Skrivet september 16, 2004 Har läst att vattenångan skall försvinna när den släpps på Dvd, samt att massor av scener lägs till som tagits bort i tv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg