Moontoon Skrivet mars 16, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2008 Den populära mangan av CLAMP (1991) Nummer 1 till 7. Böckerna är i jättefint skick. Engelsk text. Tokyopop edition. Pris: 350 kr Jag bor i Mellerud om nån vill hämta dom här =P Annars kan du bara sätta in pengarna på mitt Swedbank konto så skickar jag. Köparen betalar frakten isåfall (70 kr) Maila mig: yagamichan@hotmail.com Eller ring: 0735415736 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urax Skrivet mars 17, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2008 På adlibris kostar den 81 kr per bok. 567 kr för alla alltså och då är det fri frakt tror du måste gå ner något i pris om någon ska köpa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet mars 17, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet mars 17, 2008 Thanks. Sänker priset då XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg