IJK Skrivet mars 14, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2008 Var i en spel-affär idag och såg ett bleach spel till wii, nu undrar jag fall någon spelat eller hört någonting bra/dåligt om detta? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezangath Skrivet mars 15, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2008 Har ingen aning, men det låter ju värt ^^ Min lillasyrra kommer implodera när hon hör det :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet mars 15, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet mars 15, 2008 Kollade på en recension tidigare idag, och verkade ganska lovande, men det verkar vara lite svårt att styra ordentligt med wii-kontrollen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezangath Skrivet mars 15, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2008 Alltså, är det ett fighting spel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 16, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2008 Har sett en del gameplay-filmer på GT och det ser lika trist och opersonligt ut som villken fightingspel-baserat-på-lång-och-utdragen-anime somhelst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet mars 16, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet mars 16, 2008 Ja det är ett figtingspel. nej jag vill inte ha reda på vad folk som inte gillar genern tycker :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 16, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2008 Ja det är ett figtingspel.nej jag vill inte ha reda på vad folk som inte gillar genern tycker :P Jag ogillar inte fighting-spel bara: fightingspel-baserat-på-lång-och-utdragen-anime ...som är något helt annat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet mars 16, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet mars 16, 2008 Så det är inte en gener: fightspel baserade på anime? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 16, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2008 Så det är inte en gener: fightspel baserade på anime? Nej inte egentligen, en sub-genre som bäst. Hur som helst så ogillar jag dem då de oftast är uthetsade penga-kor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet mars 16, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet mars 16, 2008 Bah :P Blir spara pengarna till nya starwars tills när det kommer istället då XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg