zionux Skrivet mars 10, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2008 Hesjan jag undrar ifall det finns några som har äkta posters med anime här i EU?. skulle villja slita upp en på väggen. tack förhand Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 11, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2008 Köper via http://www.ebay.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zionux Skrivet mars 11, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet mars 11, 2008 hmm gillar inte köpa igenom sådan sajter, bara rakt igenom nytt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 11, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2008 Det är oftast nya varor som säljs utan att ha packats upp. (Se inte eBay som en "beg marknad".) Jag har köpt sammanlagt tio wallscrolls där, varav en enda var lite blek i färgerna. Ingenting annat att klaga över, leveranstiden var 5-25 dagar och priserna är helt OK. (åkte dock på 400:- i frakt för två st en gång) En del är riktigt sexiga. Det är det bästa alternativet med störst utbud. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet mars 11, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2008 Både SF-bokhandeln och Staffars har wallscrolls, tyvärr inte så mycket planscher vad jag vet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet augusti 10, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2008 Nästan alla wallscrolls på ebay är bootlegs, men det finns ganska bra bootlegs att få tag på. Se tråden Affisch-köp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg