zionux Skrivet mars 8, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2008 Halloj allihop någon här mer än mig som lirar Unreal Tournament 3?. För mig är det som koffein på morgonen .. XD Men Mega Kul är det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet mars 8, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2008 Har redan lirat klart det för några veckor sedan. Var inte så stor skillnad från UT2 enligt mig. Dock roligt men inte så svårt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spånjesus Skrivet april 14, 2008 Anmäl Share Skrivet april 14, 2008 en liten besvikelse för mig som har nött sönder UT serien sen det kom 99, i stort sett samma som UT 2004 fast med en facelift. hade hoppats på mer "godis" istället för bara en massa nya kartor och en massa modifieringar på dom flesta existerande gamemodes =/. singelplayer delen kändes mest som en "tutorial" än som ett riktigt singelplayer mode vilket jag inte ens har pallat spela igenom. men men, skoj ett par timmar. dock inte värd 500lappen imo. förhoppningsvis släpper dom en "riktig" expansion om inte allt för länge med nått vettigt innehåll. den dom släppte nyligen med 2 remakade kartor som man har redan nött sönder för 8 år sen var ju bara ett desperat försök att tjäna pengar på =/. (DM Morpheus(?) och Facing worlds) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg